-
@misery signals: mojo? wasdat. dat is iets ongrijpbaars waar ik als natuurkundige niks mee kan. (just kidding). maar ik snap wat je bedoelt. maar ik vind dat je dat zelf in je gitaar pompt. je moet 't eens gedaan hebben, dan snap je wat ik bedoel. je ontwerpt je eigen gitaar, eigen houtsoorten, eigen tonevisie, eigen ontwikkeling. en dat heeft al zoveel mojo, dat kan niemand meer van je af nemen. dit is uiteindelijk warmoth 15 en 16, gitaar 24 en 25. protserig barok? neuh. eerder jaren 60/70 hippie laminate van alembic
dit heeft niks met barok te maken, puur en alleen met prachtig hout. dit hout is echt schitterend, niet normaal meer. een doorsnee van het mooiste dat imho de natuur in hout/bomen te bieden heeft. en het afdoen met 'barok protserig' is niet een belediging naar mij. neuh. nee, eerder aan de natuur, omdat dit zo, hoppa, uit de natuur komt.
@egbertus het gaat niet zozeer om de ultieme les paul/gitaar te maken, maar het gaat er om dat je een gitaar maakt die weer een uitdaging is om te bedenken, te bouwen, af te werken... en wat die opnames betreft; LEZEN! lees even een stukje terug wat ik eerder schreef over opnameapparatuur. ik ben geen langspeelplaat die je op repeat kunt zetten.
@daan b: ik reageerde niet fel in eerste instantie. eerder zo van 'waar bemoei jij je nu weer mee'. en dan zeg ik al dat ik 't knap vind dat jij zo kunt omschakelen, met de intentie het af te breken met een compliment naar jou toe, ga je er weer op in.
Regels voor berichten