Slechte fake. Headstock is nog redelijk maar de rest is gewoon slecht
Volgens mij is dit een ven de betere neppers van dit moment. Goldtops zijn moeilijk te fotograferen, dus van de kleur kun je niets zeggen.
Plaatsing potmeters is ook al redelijk en kan door de carved goldtop vertekenend werken.
Kop is goed kwa vorm, maar tuners lijken net verkeerd te staan.
Oftewel: best een goed kopie... Weggevers zijn in dit geval de brug/tailpiece en de plaatsing van de trussrod + cover. Ook zal de kop pas halverwege de eerste fret aan de hals zitten, maar daarvoor meot je een foto van de zijkant hebben.
"gewoon slecht" vind ik dus wel meevallen.
Top carve is waardeloos.
De verf is waardeloos. Het lijkt van die glitterverf die je bij de blokker koopt. Knoppen kloppen niet
Daar mag je dan blij mee zijn, met zo'n erfenis
Heeft een customshop sticker. Zou een abr1 bridge moeten hebben maar heeft een nashville brug.
Ja tuurlijk heeft ie dat ding niet geërfd. Dat is een deel van zijn scam. Door te zeggen dat ie van zijn opa was, heeft ie een goed excuus om te zeggen dat hij er geen verstand van heeft.
Daardoor hoopt hij dat iemand zo stom is daar in te trappen.
Hij heeft echter niet zo goed op internet gezocht om er achter te komen dat er in 59 geen goldtops gemaakt werden ;P
Hij zet zelfs gewoon "nieuw" boven de advertentie.
Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch
Om dit soort gasten blijf ik boos worden. Dit verpest het voor de eerlijke koper en verkoper.
Zelfde waarom ik niet zo snel voor een 2de hands Fender USA wil kijken, aangezien ik niet het verschil altijd kan zien tussen echt en nep! Bah!
Favorieten/bladwijzers