Eerst gelijk geven en dan nog wat stront gooien?
Gibsons en Fenders zijn totaal verschillende merken met andere klanken etc.
Gibsons zijn niet overpriced en hebben geen schijtgeluiden, alhoewel ik in mijn eentje het hele managementteam van Gibson zou wegblazen.
De echte kenners hier gooien niet met stront en snappen dat beide merken goed zijn.
Precies. Ik had laatst iemand over de vloer, die zag mijn Paultjes staan en concludeerde dat ik een Gibson-man was. Gek genoeg speel ik minstens net zoveel op mijn Strat(-achtigen). Ik heb ze zelfs van plastic joh :-).
Wat was dat oude gezegde ook alweer: verandering van spijs doet eten? Op een Strat doe je gewoonweg hele andere dingen dan op een Les Paul of een Firebird. Verbreding en uitbreiding van je eigen muzikale smaak en bijbehorend kruidenrekje. Elke dag patat is namelijk best saai.
O ja, ff on topic. De lelijkste gitaar? Een luchtgitaar! En dan die ene van de man die net een bord chili concarne naar binnen heeft geschoven. Brrrr......
Laatst gewijzigd door peter_l; 26 april 2011 om 01:07
He! Een low-post acounter die de tongue in cheeck doorziet.
Meestal duurt het een paar honderd posts voordat het wijsneuzerige vingertje verdwijnt.
He?
Goed, ik neem onmiddelijk mijn woorden terug dat u een slimme low post acounter bent.
Het wijsneuzerige sloeg juist niet op u maar goed lezen staat nog in de kinderschoenen blijkbaar.
Ik vatte dit op
"Meestal duurt het een paar honderd posts voordat het wijsneuzerige vingertje verdwijnt"
Als iets in de trant van: wacht maar totdat je afleert om te reageren op mensen die sarcasme niet herkennen. Klaarblijkelijk bedoelde je dat toch anders. Excuus
Edit: En nou wilde ik nog iets on-topic posten, maar de resultaten voor "ugliest guitar" op Google zijn werkelijk om depressief van te worden.
Laatst gewijzigd door Eygen; 26 april 2011 om 20:25
Ach, de "welke is beter" topics worden gestart door newbies en dan wordt uit ballorigheid wat olie op het vuur gegooid door de veelposters die al honderdduizend keer dit soort onzinnige topics voorbij hebben zien komen.
Je moet dan wel heel serieus zijn om de ballorigheid en cynisme te missen en berispingen gaan uitdelen maar ook wel weer schattig. Maar jij had het cynisme wel door, dat is duidelijk.
dit is zeker de lelijkste gitaar ooit, of bas:
En dat meisje wat hij erbij heeft verzonnen heeft vast ook wel betere foto's gehad:P
en over gibsons en fenders, 1000 mensen hebben 1000 smaken. Het is niet eens zo dat ze perse voor andere muziekstijlen zijn of voor andere mensen, het ene blues nummer kan er mooier van worden met een es-335 en de ander is mooier met een strat. En de volgende is het daar niet mee eens, wat belangerijk is is wat de gene die het verzonnen heeft vond.
''I once saw him throw the guitar up in the air and catch it in the same chord''
Favorieten/bladwijzers