Dank je voor de complimenten.
Ik heb het bouw virus inmiddels te pakken en ik ben ondertussen met een nieuw project begonnen. Het is eigenlijk meer een verbouw project van mijn lowbutget 7 snaar gitaar, maar ik open hier nog een topic over.
Dank je voor de complimenten.
Ik heb het bouw virus inmiddels te pakken en ik ben ondertussen met een nieuw project begonnen. Het is eigenlijk meer een verbouw project van mijn lowbutget 7 snaar gitaar, maar ik open hier nog een topic over.
Hoi Hoogie
Heel mooi gedaan,zeker voor een eerste project.
Ben al benieuwd naar je volgende project....
Groetjes Charlotte.![]()
WEBSITE:http://www.charlottemijnders.nl
die palissander hals is prachtig..! de rest van de bouw ook overigens..
fenders stuiteren, gibsons breken
stem op mijn vriendin..! please?
--Jenneke - Bestemming Onbekend--
(*kwijl kwijl*) (doet moeite een tikje hooghartig te kijken) Ziet er redelijk uit voor een eerste gitaar !!! (kijkt snel rond of ie em stiekem kan stelen)....
Goed, alle gekheid op een stokje. GEFELICITEERD MAN....... EN NOU GAAN WE ZAT WORDEN.....
( gisteren heb ik em zat gevoerd en em toen met pokeren verslagen. Uiteindelijk zette hij z'n gitaar in, en istie nu van mij).
(P.s. als je een opname van die gitaar wil, ik heb hier de spullen ervoor, ge zijt welkom om em hier op te nemen).
(P.M. Me dan voor details (woon in Tholen).
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Wat een heerlijk ding! Hoeveel tijd/kosten gingen erin?
SUPERGAAAF!!!
Hij is echt heel mooi geworden, vooral die neck
Maar hoe heb je eigenlijk dat logo er opgezet?
Welke versterker gebruik je? En hoe bevallen de elementen in je gitaar?
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Thanx allemaal voor de complimenten
@casperfj
Ik heb het logo gemaakt met Word en dat uitgeprint op blanco decal papier. Dat heb ik opgeplakt en toen de headstock gespoten, geschuurd, gespoten, geschuurd, gespoten, geschuurd, gespoten enz, en daarna gepolijst.
@muziekschuur
Ik speel over een mesa boogie dc5.
Verder vind ik de emgs echt super. De 60 in de neckpositie en 85 in de brugpositie op 18 Volt klinkt echt goed(beter dan de GFS), en het zwart staat ook goed.
Het is al vaker geschreven maar: wat een prachtige gitaar!
Toen ik wilde gaan starten aan m`n Wolfgang heb ik eerst het "hele" forum afgestruind.
Je gitaar viel me meteen op. Ik geloofde toen bijna niet dat je zelf zo`n gitaar kon bouwen.
Ik heb je foto`s zelfs nog aan een paar mensen laten zien!!
Inmiddels heb ook ik bewezen dat je zonder ervaring of cursus, in een stoffige garage met de
minimale middelen toch een mooie gitaar kan bouwen. Misschien nog wel mooier dan een
een fabrieks gitaar. Je past hem aan naar je eigen wensen. De stap is dan ook gemakkelijker
om bij je zelfbouw de vijl er nog eens in te zetten oid. Bij een fabrieksgitaar van een paar
duizend euro doe je dat niet zo snel.
Nogmaals een geweldige gitaar, en de stap om zelf een gitaar te gaan bouwen heb ik zeker voor een
deel aan jouw bouwverslag te danken. Op naar de volgende .......................
M!ke
Natuurlijk de foto`s nog een keer
![]()
MdC-Guitars
Favorieten/bladwijzers