Misschien kun je hem langs brengen bij Macwilliams voor een vintage BBQ look![]()
Misschien kun je hem langs brengen bij Macwilliams voor een vintage BBQ look![]()
Mooie Fender USA Telecaster
Als ik nu eindelijk 's die HOOK verkocht zou hebben....![]()
Je hebt gelijk, indien het een HW1 betreft, maar waaraan zie je dat?
Heeft een HW1 ook 22 frets?
Ik was ervan uitgegaan dat het een USA Standard was...
De brug is niet origineel voor een Standaard , lijkt idd op een HW1.
Nog even verder zoeken Henri.
inderdaad!
@ H.Huisjes: idd, telecasters zijn tof, maar deze? Je ziet wel heel duidelijk dat het twee geplakte helften zijn!!! daarom zal hij wel dekkend gelakt zijn geweest, eigenaar wilde denk ik een '52 AVRI look maar er zat neit zo'n mooi plankje onder
...
Ik vind meer dat iedereen tegenwoordig goud vraagt. Alles is opeens een zeldzame vintage productie en nemen geen onzinbiedingen aan (maar zetten vervolgens er niet bij wat ze er voor willen vragen). Dan gooien ze het erop dat 'de echte kenner' wel weet hoeveel die dingen waard zijn. Oftewel, gitaren beginnen trekjes van de kunstwereld te vertonen wat de verkoop betreft. Dan zal die casio wel ondergesneeuwd worden denk ik.
En zelfs oude beginnersetjes worden zonder pardon voor 150 euro op de markt gezet. Nee marktplaats heeft het verpest voor mij, de tijd dat je gewoon een leuk tweedehands koopje daar op kon doen is toch wel voorbij. Iedereen wilt goud voor zijn rotzooi, het lijkt de kleedjesmarkt van koninginnedag wel. Kapot speelgoed van 10 jaar oud voor 3 kwart van de aanschafprijs.
Favorieten/bladwijzers