Prachtige gitaar. Leer het mij om zoiets te maken aub!![]()
NICE! Ziet er ook mooi afgewerkt uit, leuk detail die two-tone knoppen!
Onvoorstelbaar knap dit......
Ja Hoogie, kun je wat meer van je kennis delen? Ik vind m (net als iedereen hier) heel erg geslaagd.
Kun je wat meer vertellen over het bouwproces/ moeilijkheden/ fouten/ ingenieuze oplossingen (zoals het ecoline-verhaal, het zou niet eens in me opkomen om dat te doen).
Of misschien je ontwerpschetsen enzo tonen?
Ik (en wellicht meer mensen die nog aan hun eerste gitaar willen beginnen) zouden daar veel aan hebben.
Nogmaals, werkelijk prachtig 'lak'werk en detailering.
(kwam hier terecht dankzij een post v/d TS bij off-topic)
Prachtig!!!
Zo. eerst heb ik een tijdje op de gitaar gespeeld. Wat mij opviel was dat de aktie te hoog was en de brug stond al op het laagst.
Ik was dus genoodzaakt om de brug aan te passen. Ik heb de onderkant aangepast waardoor de brug net 2 mm lager is gekomen. De aktie is nu goed.
Verder vond ik de hiel toch er groot, dus heb ik de vijl maar weer in de hals gezet en tevens heb ik een eigen logo gemaakt en uitgeprint op een decal.
Het lakwerk was ik ook niet helemaal tevreden over. Dus dit ook maar meteen gedaan en de decal ook onder de lak gezet.
Verder heb ik er een emg 60 en een emg 85 op 18 volt ingezet en er zwarte knoppen opgezet.
Hier wat fototjes.
De aangepaste hiel
Het logo
Helemaal
Ik ben in ieder geval nu zeer tevreden over.
Daar mag je zeker tevreden mee zijn!
Blijft een kek gitaartje. Die EMG's zou niet ieders smaak zijn. Ik hou er wel van.
Mooi ook die zwarte knoppen icm de pickups. Strak.
Logotje maakt het af.
deze bouw heb ik even gemist, maar wat een geweldig resultaat.
echt superfantastisch die hals! complimenten!!!!
*kwijl ... PRS stijl...* (volstaat denk ik wel)
Bart || "Simplicity is the ultimate sophistication" -- Leonardo Da Vinci
In my case: When there's GAS... the only way to Acquire is to Build
Favorieten/bladwijzers