Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1

    Standaard Allerbeste kwaakpedaal

    Deze moet overigens worden gekoppeld aan mijn jamman delay looper, dat gaat toch neem ik aan?
    Groet aan allen van Bartek

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.888

    Standaard

    Bartek, ik heb geen idee wat ik met dit bericht aan moet en ik denk dat meer mensen dit hebben. Heb je het nu over een wah wah? Zo ja, er loopt toevallig een aktief topic over 'de beste wah wah'.

    Edit: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ede-Wah-pedaal
    Laatst gewijzigd door SantaX; 18 april 2011 om 17:28 Reden: link erbij geplaatst.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SantaX Bekijk bericht
    Bartek, ik heb geen idee wat ik met dit bericht aan moet en ik denk dat meer mensen dit hebben. Heb je het nu over een wah wah? Zo ja, er loopt toevallig een aktief topic over 'de beste wah wah'.

    Edit: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ede-Wah-pedaal
    Hoi SantaX, ik bedoel inderdaad de wah-wah pedaal met zijn kwaakende sound! Dank voor de info!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.888

    Standaard

    geen probleem! Als ik je nog een tip mag meegeven, probeer in de toekomst je vragen iets uitgebreider te doen. Als mensen een duidelijke vraag zien, waaruit ook blijkt dat de vraagsteller moeite heeft gedaan, zul je zien dat men hier veel eerder bereid is je te helpen En voor de rest, succes met je zoektocht. Ik zat met dezelfde vraag en voor mij was het antwoord de goedkope cg-95 van dunlop. Met een paar mods wel. Succes!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2010
    Locatie
    Industriële werkplaats loods 6.7
    Berichten
    3.750

    Standaard

    Op het eerste gezicht zou ik kikker of eend roepen, maar ik denk niet dat die een jack in hun kont weten te waarderen.

    Ik zou voor een Tube zipper van EHX gaan of een oude Qtron.
    ONRUST NV
    De multi industriële muziekfabrikant
    onverstaanbaar helder zonder meer
    Vroeger, toen de knaken nog van hout waren en de pliesie nog op varrekens reed

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Hij was op zoek naar een Wah, niet naar een filter.

    Ik dacht in eerste instantie overigens ook dat ie een filter bedoelde, dat dan wel weer...
    Turn it up • Bring the noise

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2010
    Locatie
    Industriële werkplaats loods 6.7
    Berichten
    3.750

    Standaard

    Oh, een k,wah k.
    ONRUST NV
    De multi industriële muziekfabrikant
    onverstaanbaar helder zonder meer
    Vroeger, toen de knaken nog van hout waren en de pliesie nog op varrekens reed

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2010
    Locatie
    Eindhoven/Venlo
    Berichten
    468

    Standaard

    Persoonlijk vind ik de ibanez wh-10 helemaal geweldig. Maar ik denk dat we je beter advies kunnen geven als je het budget benoemd en naar wat voor soort wah je op zoek bent. Mocht je niet weten wat ik bedoel met dat laatste zou ik even youtube'en.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Allerbeste is ook relatief hè. Ik ga voor de Prostage Remote Wah Wah omdat die flexibel en met MIDI is aan te sturen (maar eigenlijk is het helemaal geen pedaal), maar mensen hier zullen 'm haten 'omdat hij niet analoog is'.

  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.730

    ideetje

    Topics over "wat is de allerbeste" zijn onzinnig zonder specifiekere vraagstelling en met dit soort titels verdien je ook geen bonuspunten
    Vriendelijk doch beslist slotje met het advies volgende keer een iets duidelijker vraag te formuleren.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top