Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2007
    Locatie
    Thorn / 's-Hertogenbosch
    Berichten
    191

    Standaard

    Ik heb m'n dd-3 verkocht voor een flashback en ik moet zeggen dat ik die flashback toch stukken fijner vind. Zoals gezegd de 2290 en de Tape delay zijn lekkere settings, vooral de tape delay als je op zoek bent naar die eric johnson sound. Ook Satriani is goed te doen met de flashback.

    De Echopark en DL4 van Line 6 zijn ook erg lekkere pedaaltjes, voordeel is bij de dl4 dat ie presets heeft en dan heb je dus niet per se 2 delays nodig.

    Gewoon even lekker gaan testen en dan weet je vanzelf wat je wilt en nodig hebt
    Guitars: Ibanez S540 Custom & Fender Stratocaster & LC Comet MK1 & Gibson LP Studio '96
    FX: Crybaby, Ibanez '81 TS808, T-REX Fuzz, TC Electronic Flashback & MXR Micro Amp
    Amp: Brunetti MC2

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allonso1990 Bekijk bericht
    De Echopark en DL4 van Line 6 zijn ook erg lekkere pedaaltjes, voordeel is bij de dl4 dat ie presets heeft en dan heb je dus niet per se 2 delays nodig.
    Daar houdt het ook mee op. De algoritmes van de DL-4 en de Echo Park zijn geheel verschillend (iets wat Line 6 zelf, na die vraag direct gesteld te hebben, heeft toegegeven). Ik heb de DL-4 gehad, de M9 en twee Echo Park's en heb nu nog een Echo Pro en een Echo Park en ik hoor nogsteeds dat de Echo Park beter klinkt qua algoritmes. Ik heb het dan over de Tape en Analog modes, niet over de Sweep en Auto-Volume/Swell delays.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top