Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 788 van 1797 EersteEerste ... 28868873877878678778878979079883888812881788 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.871 t/m 7.880 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SantaX Bekijk bericht
    (let wel even op de 4de foto, halverwege de hals zou wel eens een deuk kunnen zitten en dat speelt, zo weet ik uit ervaring, echt niet leuk)
    Verrek! Goede oogjes, SantaX!

Als het echt een deuk is krijgt de gitaarbouwer-om-de-hoek die er wel weer uit hoor... Beetje blanke lak er over en polijsten en je ziet/voelt er niets meer van!

Scheelt wel weer in de aanschafprijs overigens!

Senior Member

Standaard

Das wel het voordeel van deuken inderdaad! Dan heb je wat om over te praten als het op de prijs aankomt, want als het echt een beschadiging is moet je dat wel echt laten herstellen. Anders krijg je wat ik had met mijn geliefde oude Westone (), elke keer als je over die hals gaat heb je die tik tegen je hand aan. Dat stoort je spel echt meer dan je zou denken. Nouja, mijn spel in elk geval.

Senior Member

Standaard

mijn geliefde oude Westone
    Nou heb je me wakker gemaakt Foto?

Ik heb een ouwe Vantage met een dikke deuk in de hals maar het is geen breuk of split dus het gaat niet verder. Onverwoestbare gitaren.

Member

Standaard

Maar de consensus is dus dat de Les Paul echt is? Dan ga ik misschien een bod wagen ;-)

Senior Member

Standaard

Onverwoestbaar... dat zie ik graag in mensen, toch de positieve kanten belichten! Je hebt wel gelijk trouwens, die westone is echt onverwoestbaar. Mag ook wel voor het gewicht dat om je nek hangt Ik heb geen foto en hij staat in de opslag helaas, maar het is een prestige 250.

De mijne is zwart met ivoor(kleurige) binding. Vind het nog steeds de mooiste body die ik ken, maar kolere, wat spelen die dingen slecht.

Senior Member

Standaard

Als je van die Westone af wil dan mag je me PM en.

Senior Member

Standaard

Mja, die op het plaatje is niet van mij he! Die van mij heeft meer gebruikerssporen Moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet echt vanaf wil. Je kunt er hooguit een paar honderd voor vragen in goede staat en voor dat geld heb ik er toch teveel plezier aan gehad. Die komt ooit aan de muur ofzo, heb hem al zeker 16 jaar. Maar als ik ie ooit weg moet (zou nog wel eens kunnen ook trouwens, ik verwacht over niet al te lange tijd te gaan hokken) dan zal ik aan je denken

Senior Member

Standaard

ik verwacht over niet al te lange tijd te gaan hokken
    Ik heb ooit eens een foto gezien van een gitaar in handen van een leuke dame. Onderschrift, vrij vertaald: Dit is mijn gitaar met mijn toenmalige vriendin. Ik moest kiezen tussen de vriendin en de gitaar. De vriendin moest gaan.....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Ik heb ooit eens een foto gezien van een gitaar in handen van een leuke dame. Onderschrift, vrij vertaald: Dit is mijn gitaar met mijn toenmalige vriendin. Ik moest kiezen tussen de vriendin en de gitaar. De vriendin moest gaan.....
    Oh, enigszins beschaamd moet ik zeggen, toen ik 14 was heb ik ooit de keuze gekregen van een meisje waar ik toch al zeker anderhalf uur iets mee had, dat ik moest kiezen tussen roken of haar. Mijn antwoord was: dan zijn we snel klaar want ik vind roken eigenlijk toch lekkerder dan jij.
    Toen was ik nog heerlijk lomp. Nu ben ik alleen nog maar lomp.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SantaX Bekijk bericht
    Je kunt er hooguit een paar honderd voor vragen in goede staat
    in goede staat komen ze wel eens op ebay voorbij tussen de 700 en 1000$ dus onderschat ze niet, voor westone verzamelaars is een prestige 250 met die top zo'n beetje de heilige graal.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten