Ik heb hier grote twijfel over
volgens mij is het figuurlijk ipv letterlijk.
Die is wel heel mooi ja. Wat zou erin zitten? Een deurbel?![]()
Man! Een overdive voor in de kerktoren? Alsof het nog niet hard genoeg ging op zondagmorgen!![]()
http://link.marktplaats.nl/438344799
Nieuw 2500-3000 euro?![]()
nieuw 1065 eurie. Misschien dat het toch iets anders is. Maja kerel vraagt als laagste bod 650 dat is dan wel weer redelijk...
Maar zit er bij de Amerikaanse fenders geen koffer? Hij geeft er een tas bij.
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Klik
Heb het idee dat de vorm van de headstock niet helemaal lekker is, en dat de decals ook niet kloppen. Daarnaast kijk ik gewoon vreemd tegen deze gitaar aan als het een Fender moet zijn (extra mini-switch bv, hoewel die er natuurlijk later ingezet kan zijn).
Neefje van me heeft met hem gemaild en hij heeft ook zelf toegegeven dat het geen Fender is, dus die vent mag z'n tekst dan even aan gaan passen lijkt me.
Die headstock ziet er inderdaad niet uit. Maar hij heeft m al aangepast, heel sneaky.
"Ik heb er weinig verstand van maar vast geen Fender USA. "
Neuh, vast niet, knul![]()
Absoluut geen fender, kop klopt niet, is het resultaat van iemand ide wel eens een strat heeft gezien en de kop heeft nagemaakt uit zijn hoofd of zo. Zou bijna denken aan een eigen fabrikaat, want die Chinezen hebben een strat-kop wel aardig onder de knie intussen. Body doet me denken aan een Blade, maar zal het niet zijn gezien de prijs.
Turn it up • Bring the noise
Favorieten/bladwijzers