Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 30 van 867 EersteEerste ... 2028293031324080130530 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 291 t/m 300 van 8664
    Senior Member

Standaard

Zo, een week later en de eerste update.

Eerst even een fotootje van de situatie onder de motorkap:

Ruimte zat, hoewel het met de 1-spot erbij inmiddels al wat krapjes is geworden. Voordeel is wel dat de adapter nu is weggewerkt.

Naast de 1-spot die nieuw is (en een platte contra eurostekker, gewoon bij het Kalkhok hier in het centrum gehaald - nooit bij stilgestaan maar dat is bij uitstek de winkel die dat soort dingen heeft), is ook mijn andere aanwinst van vandaag zichtbaar: een T-rex Alberta. Lekker ding, moet er nog even mee spelen in combinatie met de Jeckyll & Hyde.

En dan het plaatje zoals ie er nu bij staat met de motorkap erop:

Stopcontact is verdwenen, het bakje bovenop bevat eigenlijk alleen nog de euro-aansluiting en een kroonblokje. Vooral omdat ik geen zin had vandaag om een compleet nieuwe deksel/tweede niveauplank te maken, nu gewoon een dekseltje erop zodat het dicht is. Als er een pedaaltje bij komt, komt er ook een nieuwe tweede niveau plank...

Het zou allemaal nog wat efficienter ingedeeld kunnen worden maar de pluggen van de patchkabels verhinderen dat eigenlijk. Misschien dat nog eens aanpakken...

Oh, en van het board afgehaald: de EH Nano Clone. Het ding bevalt me niet en wilde ook niet werken op de 1-spot. Die gaat dus weg.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    ik dacht ook zoiets !!!
    Ik ook en Nak mag even aan mij uitleggen hoe dit werkt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Ik ook en Nak mag even aan mij uitleggen hoe dit werkt
    da's wel sociaal wenselijk inderdaad !!!

Standaard

Uploaded with ImageShack.us

Zit niet zoveel in hoor. Ik schakel alleen wat effecten tussen de send/return. Alleen heb ik de shurft aan 300-400 euro te betalen voor een loopswitcher als er maar voor 50 euro aan elektronica in zit.
    Mijn blackstar pedaal zit op een paar comperator opams aangesloten die op hun beurt weer naar flipflops gaan die dan weer relais aansturen die de boel schakelen.
    De reverb schakelaar van de blackstar voetpedaal gaat naar een positief en negatief flank getriggered flipflop. Hiermee kan ik met een momentary schakelaar ingedrukt en vasthouden naar een ander kanaal schakelen en loslaten schakelt hij mooi weer terug.
    Vind ik handig voor korte solo's, welke ikop een ander kanaal speel met meer volume.

De bovenste kastje zitten alleen maar voedingen in en daar gaat de 220v in aan de zijkant.

Standaard

ah, dus dat is het ! interessant wat je verteld over die momentary switch !

maareh, was het niet praktischer geweest dat dan in een kleine behuizing te stoppen !?

Standaard

Eigenlijk wel ja,
    Aan de andere kant is er nu nog ruimte over voor eventuele uitbreiding.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Die screamer is de enige die ik echt mis van die collectie BYOC pedalen die ik had
    Had dat dan gezegd, ik heb hem inmiddels alweer ver-Nocki'd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Hihi.. Jammer
    Mn delay heb ik terug en soms zie ik de andere BYOC's nog wel eens langskomen...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Hihi.. Jammer
    Mn delay heb ik terug en soms zie ik de andere BYOC's nog wel eens langskomen...
    Ik had bijna die tigerdrive gekocht ... maar toen kwam ik een goedkope OCD tegen dus die maar gekocht !

Standaard

hihi... wel leuk om je eigen pedalen voorbij te zien komen..
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten