Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josan Bekijk bericht
    Wie neemt er nu een buizenamp voor de slaapkamer. Dat is ongeveer hetzelfde als een stack nemen voor in de slaapkamer.

    Dus: geen buizen, geen stack, maar iets als een Vibrochamp (modelling) Vox DA5 (modelling), Vox mini3, Fender Mustang I, Line 6 Spider IV 15?
    Ik heb een 100watt buizenstack op mijn kamer... Er zit natuurlijk ook een volumeknop op.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Berichten
    1.435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Ik heb een 100watt buizenstack op mijn kamer... Er zit natuurlijk ook een volumeknop op.
    Ik ook en dat gaat prima, tuurlijk klinkt ie beter op standje 11, maar voor thuis meer dan goed genoeg op 0,5 ofzo...
    Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
    Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com

  3. #13

    Standaard

    Van deze review wordt ik wél enthousiast!
    http://www.youtube.com/watch?v=XuQL2...eature=related
    Nou we zijn er dus uit.
    Heel veel succes met je nieuwe ENGL

    Gr
    Johan

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Ik heb een 100watt buizenstack op mijn kamer... Er zit natuurlijk ook een volumeknop op.
    Deze mening had ik zelf ook altijd. Heb (staat in de verkoop) ook een 100 Watt top met 4*12 staan in de woonkamer. Die klinkt ook op zacht volume erg goed.

    Maar sinds kort heb ik ook een fender hot rod, 40 Watt, en die klinkt op huiskamer niveau gewoon een heel stuk minder goed. clean is prima, maar het drive kanaal klinkt pas lekker als het ding wat harder staat.

    Dus het gaat niet altijd op.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    De EVH 5150 III MICRO head komt rond Juni Juli naar Nederland. Die head met een 2x12 is vast een heel mooie half stack. De head zal rond de 1000 euro zijn. Niet goedkoop. Maar wel met 3 kanalen en een heel gave sound.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top