Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 23 van 866 EersteEerste ... 1321222324253373123523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 230 van 8652
    Senior Member

Standaard

In elk geval je pedalboard deze keer maar eens aan de zijkant leggen i.p.v. recht voor je. En als je de mogelijkheid hebt, zou ik het stekkerblok platleggen. Dat je dus je aansluitingen naar voren of naar achteren hebt i.p.v. rechtop.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    Een iets "cleanere" methode om de knoppen niet te laten verschuiven in een softcase is om rubberen "o"-ringetjes (grolsch voldoet prima, alleen even bijknippen eventueel) tussen knop van potmeter en chassis van het pedaal te drukken. Je kan ze nog steeds draaien, maar door vervoer of per ongeluk erop stappen verandert de setting niet.

Goeie! Ik ga eens opzoek naar wat ringetjes in de schuur

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Mooi hoor! Het valt me alleen wel op dat je overal veel werk van hebt gemaakt, het ziet er namelijk echt heel strak uit, maar dat je stopcontacten in de biervang-stand liggen. Maar ik begreep dat je er toch nog mee bezig gaat. Wel even een dingetje om over na te denken.
    Wel over nagedacht (las het hier al vaker), maar een bewust risico genomen. Ik heb altijd wel zo'n stekkerblokje op m'n boards gehad, altijd met de openingen naar boven. Nog nooit een probleem mee gehad en ik heb ook echt wel op plekken gestaan waar het risico op bier-op-pedalenplank erg groot was. Neemt niet weg dát het kan gebeuren natuurlijk.

Zit er inmiddels wel stevig aan te denken om al op korte termijn de boel te updaten met een 1-spot onder de verhoging. Heeft er meer mee te maken dat het me behoorlijk dwars zit dat ik de deksel van de koffer er nu niet meteen op kan gooien, terwijl ik dat wel zo bedoeld had... Het deksel van de verhoging, waar het stekkerblok op zit, pas ik dan waarschijnlijk ook aan. Belangrijkste is dan wel dat ik een platte contrastakker vind voor de 1 spot, bij de bouwmarkt liggen ze niet...
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    In elk geval je pedalboard deze keer maar eens aan de zijkant leggen i.p.v. recht voor je. En als je de mogelijkheid hebt, zou ik het stekkerblok platleggen. Dat je dus je aansluitingen naar voren of naar achteren hebt i.p.v. rechtop.
    Dank

De gelegenheid gebruik maken om het allemaal te ordenen... waarom? Ik ben tevreden moet hoe dit zit. Ik heb het geld ook niet over voor een 'fatsoenlijke' en loodzware plank, dit werkt meer dan prima. Alleen ben ik dus bang dat het nu misgaat.

De stekkerdoos zit wel vastgeschroefd op de plank, dus dat maakt het niet makkelijker. Maar ik ga wel kijken naar wat mogelijk is.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    ... Belangrijkste is dan wel dat ik een platte contrastakker vind voor de 1 spot, bij de bouwmarkt liggen ze niet...
    Ze zijn er wel (vaak dubbel of drievoudig), zoals hier op mijn board:

En anders moet je op zoek naar een verlengsnoertje met zo'n platte contrastekker. Die knip je eraf, even draadjes solderen en klaar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Ja, die drievoudige had ik ook al wel zien liggen, mij gaat het om een enkelvoudige en die zijn nog knap moeilijk te vinden bij de meer reguliere winkels. Ook de optie van een verlengsnoer had ik bedacht, ook die zijn lastig te vinden...
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Ik heb mijn contrastekker gewoon bij de gamma vandaan. Dat wel een van het soort 'rond, dik en lomp'. De kleinere platte contrastekkers vind je nog wel eens bij een handyman oid.

Standaard

Ik heb vandaag ook alles op een PT JR gezet, gekocht via GN hier ! past precies, dacht eerst: wow: wat groot nog maar dat valt dus wel mee !

Ik moet alleen nog ff kijken hoe ik dus de Onespot eropgooi, beetje hetzelfde probleem... misschien een soort van patchbox ofzo laten maken?

Standaard

gewoon met ty-raps aan de onderzijde.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    gewoon met ty-raps aan de onderzijde.
    thnx, maar dan moe tje dus een bepaald soort verlengsnoer hebben? want anders past dat neit, en volgens mij word dat hier eerder ook al genoemd: een ronde female kant van een stekkerdoos/verlengsnoer past niet ivm ruimte aldaar !

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten