In elk geval je pedalboard deze keer maar eens aan de zijkant leggen i.p.v. recht voor je. En als je de mogelijkheid hebt, zou ik het stekkerblok platleggen. Dat je dus je aansluitingen naar voren of naar achteren hebt i.p.v. rechtop.
Wel over nagedacht (las het hier al vaker), maar een bewust risico genomen. Ik heb altijd wel zo'n stekkerblokje op m'n boards gehad, altijd met de openingen naar boven. Nog nooit een probleem mee gehad en ik heb ook echt wel op plekken gestaan waar het risico op bier-op-pedalenplank erg groot was. Neemt niet weg dát het kan gebeuren natuurlijk.
Zit er inmiddels wel stevig aan te denken om al op korte termijn de boel te updaten met een 1-spot onder de verhoging. Heeft er meer mee te maken dat het me behoorlijk dwars zit dat ik de deksel van de koffer er nu niet meteen op kan gooien, terwijl ik dat wel zo bedoeld had... Het deksel van de verhoging, waar het stekkerblok op zit, pas ik dan waarschijnlijk ook aan. Belangrijkste is dan wel dat ik een platte contrastakker vind voor de 1 spot, bij de bouwmarkt liggen ze niet...
Turn it up • Bring the noise
Dank
De gelegenheid gebruik maken om het allemaal te ordenen... waarom? Ik ben tevreden moet hoe dit zit. Ik heb het geld ook niet over voor een 'fatsoenlijke' en loodzware plank, dit werkt meer dan prima. Alleen ben ik dus bang dat het nu misgaat.
De stekkerdoos zit wel vastgeschroefd op de plank, dus dat maakt het niet makkelijker. Maar ik ga wel kijken naar wat mogelijk is.
Ja, die drievoudige had ik ook al wel zien liggen, mij gaat het om een enkelvoudige en die zijn nog knap moeilijk te vinden bij de meer reguliere winkels. Ook de optie van een verlengsnoer had ik bedacht, ook die zijn lastig te vinden...
Turn it up • Bring the noise
Ik heb mijn contrastekker gewoon bij de gamma vandaan. Dat wel een van het soort 'rond, dik en lomp'. De kleinere platte contrastekkers vind je nog wel eens bij een handyman oid.
Ik heb vandaag ook alles op een PT JR gezet, gekocht via GN hier! past precies, dacht eerst: wow: wat groot nog maar dat valt dus wel mee
!
Ik moet alleen nog ff kijken hoe ik dus de Onespot eropgooi, beetje hetzelfde probleem... misschien een soort van patchbox ofzo laten maken?
gewoon met ty-raps aan de onderzijde.
Favorieten/bladwijzers