Voor m'n versterker had ik er vrijwel gelijk een lekker geluid uit. Op m'n snare nog niet echt, daar moet ik nog even mee klooien![]()
Voor m'n versterker had ik er vrijwel gelijk een lekker geluid uit. Op m'n snare nog niet echt, daar moet ik nog even mee klooien![]()
Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: SoundcloudOorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
Zo, eindelijk een tape recorder op de kop getikt!
Sony TC-640A, met 35 banden (incl wat nieuwe lege!)
Motorisch werkt hij prima, speelt goed af en alles werkt! Op de banden die erbij zitten staat muziek, dat valt prima te beluisteren (al klinkt het niet zo goed). Hoor wel meteen die warme tape-vetheid.
Alleen het opnemen lukt nog niet... heb de nieuwe banden geprobeerd, maar ik krijg er niets op. Koppen heb ik al schoongemaakt etc, maar toch lukt het me niet om er iets op te krijgen nu. Iemand een idee?
Tevens kreeg ik er dit bij:
Uher M517
Grundig GDM15 (denk ik, staat er niet op, maar volgens google is het hem)
Weet iemand of dit iets is? Ik kan ze niet testen, vanwege de vage DIN snoeren.
Zijn ze goed? Moeite waard om na te gaan of verloopjes te regelen etc.
Die sony moet maar weer weg, zo goed klinkt hij niet! dat heb ik pas door nu ik een andere heb!
net nieuw, Akai Gx600db tape recorder, incl 2 kunststof 26cm spoelen, en wat 18cm banden, met metalen reels!
prachtig, en deze klinkt wél goed! staat is denk ik 95%
Gelijk maar 2 NAB adapters besteld, en 2 metalen 26cm reels, prachtig spul zeg!
(heb meteen maar even een tape-topic gestart, ben heel benieuwd naar wat men zoal aan tape heeft/gebruikt)
Hatsikidee, even op en neer naar R`dam geweest, nieuwe mixer gekocht voor mijn studio
Mackie 32-8 bus, was echt een koopje, en leek het prima te doen bij een vlotte test!
Komende week installeren, en dan eens goed testen natuurlijkBen benieuwd!
Laatst gewijzigd door skabouter; 2 mei 2011 om 11:46
Motu UltraLite MKIII Hybrid
BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
-> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium
BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
-> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium
Zo, weer een MD421(u) erbij, nummer 4! Wéér maar E80,- voor betaald!![]()
Favorieten/bladwijzers