Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 470 van 904 EersteEerste ... 370420460468469470471472480520570 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.691 t/m 4.700 van 9036

Standaard

Het is een vraagprijs, maar als ik er voor krijg wat ik er voor heb betaald ben ik tevreden.

Ik weet dat nieuwe LP's vaak lichter zijn, maar LP's uit deze periode zijn volgens mij berucht om het gewicht. Ik snap wel dat het er een beetje vreemd staat. De eerste keer dat ik er mee repeteerde viel me wel op dat ik aan het eind van de avond nergens last van had ondanks het gewicht, terwijl ik mijn veel lichtere Tele aan het eind van de avond wel zat ben. Heeft misschien wat met de balans of iets dergelijks te maken.

De top is inderdaad driedelig.
    Laatst gewijzigd door Arjan12; 1 april 2011 om 16:35

Senior Member

Standaard

De pro deluxes zijn notorius om hun gewicht. Geen idee waarom maar 5/6 kilo is redelijk normaal.
    De gitaren zijn sleepers, tot ver in de ninetees kon je ze voor onder de 1000 oppikken, probeer dat eens met een 77 standaard.
    Het gewicht is een drawback, natuurlijk.

Moderator

Music

Kan met plaatsing van de strapbutton en dus de hoek die de strap maakt ten opzichte van je lichaam te maken hebben. Bij een Tele is dat vrij kort. Afhankelijk van je lichaamsbouw kan dat sneller 'zwaar' voelen dan een LP. Ik heb precies hetzelfde. Daarom draagt een Jazzmaster ook zo licht, de bovenste hoorn is wat langer dus de strap button staat wat verder van je af.
    Maar goed, succes met de verkoop hoor
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    De pro deluxes zijn notorius om hun gewicht. Geen idee waarom maar 5/6 kilo is redelijk normaal.
    De gitaren zijn sleepers, tot ver in de ninetees kon je ze voor onder de 1000 oppikken, probeer dat eens met een 77 standaard.
    Het gewicht is een drawback, natuurlijk.
    6 kilo... ik houd van een flinke gitaar, maar dat is wel erg zwaar. Die van mij weegt 4,5 kilo.

Mitch, bedankt!

Senior Member

Standaard

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ul-studio.html

Is in prima staat. De eigenaar heeft hem niet schoongemaakt dus hij lijkt wat lelijk.
    Gouden hardware, en grover tuners.
    Ik denk dat je hem voor 450 wel kunt ophalen.

Goede deal voor een les paul studio

Senior Member

Standaard

Schecter Tempest Custom voor 175 euro, dat is echt een goede gitaar. Naar mijn mening een stuk beter dan Epi's, de goedkope Tokai's etc. TonePros brug, duncan designed of echte duncans (hangt er vanaf hoe oud ie is) en gotoh stemmechanieken, krijg je het hout er gratis bij.

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbreed Bekijk bericht
    voor wie nog op zoek is naar een london city

http://www.daanauctions.com/Items.aspx?Page=7

denk wel aan de btw en veilingkn die er bij komen (19% en 16% dacht ik)
    Nog meer mensen voor een habbekrats een London City gescoord? Dank voor de tip!
    Gibson Les Paul Studio, Epiphone Sheraton II, Gibson Les Paul Studio 60s Tribute en Hiwatt Vertical Combo

Senior Member

Standaard

Ah kak vergeten, juist nu ik op zoek ben naar een budget stratje. Als het goed heeft Gert Nijkamp de mijne nog staan, dus hopen dan maar.. Hoeveel was je kwijt inc. btw. en veiling kosten?

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marter544 Bekijk bericht
    Ah kak vergeten, juist nu ik op zoek ben naar een budget stratje. Als het goed heeft Gert Nijkamp de mijne nog staan, dus hopen dan maar.. Hoeveel was je kwijt inc. btw. en veiling kosten?
    Inclusief veilingkosten etc. 144 euro. Ik laat hem bezorgen dus komen nog verzendkosten bij.
    Gibson Les Paul Studio, Epiphone Sheraton II, Gibson Les Paul Studio 60s Tribute en Hiwatt Vertical Combo

Senior Member

Standaard

Ah, nuja, ik heb voor 2 weken geleden een paar LC spitfires getest, waarvan 1 er toch kwa klank en bespeeldbaarheid er boven uit sprong. Die heb ik toen gereserveerd, en ga ik vanmiddag ophalen. Nieuw voor 150, ook uit dat faillissement.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten