Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 55 van 169 EersteEerste ... 545535455565765105155 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 550 van 1686
    Senior Member

Standaard

Volgens mij niet duur, en zeker niet als er ook nog eens garantie op zit

Over die HOOK, Ik vind ook dat je in die prijsklasse niet zoiets moet mogen verwachten, maar dan kun je alle boutique true bypass pedalen ook wel afschrijven omdat ze ook ploppen..
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Leuk kastje voor een nette prijs lijkt me.
    http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=140307
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

Zeldzaamheid : een Bedrock BC-50. Moet - denk ik - voor een leuke prijs kunnen gekocht worden.

“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Die tops zijn loodzwaar idd. De mijne heeft Mercury Magnetics trafo's, en die wegen wel wat.

Ik heb er v.d. week weer 's over gespeeld tijdens de band-repetitie, en ja hij bevalt wel degelijk erg goed, en ik vind het ook jammer om hem weg te doen, maar toch verkies ik mijn JCM 800 2204 boven de HOOK.
    De 2204 klinkt opener, minder "stug", en heeft gewoon die typische Marshall crunch, waar ik van hou.

De HOOK ga ik gewoon weinig gebruiken, en dat vind ik zonde, vandaar de verkoop.
    ik begrijp precies wat je bedoeld met stug. dat is wat ik ook vind van die hooks. een hook 'voelt' zoals mijn ruggegraat na het opstaan: stug en onhandelbaar. pas na flink wat bakken koffie en er mee omgaan, leer je je er een weg omheen te werken :P

daarom vind ik (mijn) rivera(s) zo fijn; die hebben wel dat hifi van hook, maar de openheid van mijn marshall (doch niet dat losse).

Senior Member

Standaard

Ook een kwestie van smaak en perceptie natuurlijk, ik heb nog nooit op een amp gespeeld die ik zo naar mijn spel weet te buigen en meer gaat naar wat ik speel en doe. Dat had ik met mijn 2203 bijvoorbeeld veel minder.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Er wordt (ook door mij) wel 's gezegd dat je moet "werken voor je tone" bij een HOOK.
    Dat klopt ook wel enigszins, en dat heeft zo z'n voor- en nadelen.
    Vooral goede gitaristen zullen een HOOK daarom wellicht meer waarderen dan een "gemiddelde" gitarist.

Wat betreft de "plop", die zit er nu eenmaal in, of je wilt of niet. Gedane zaken...
    Als je dat niet wil, moet je een nieuwe (versie 2) kopen.

Senior Member

Standaard

Ja je moet wel werken ja, hij camoufleert niks inderdaad, maar dat vind ik juist erg tof .

Ik heb trouwens geen last van de plop bij het schakelen van kanalen, maar de standby switch plopt wel als de fx-loop aan staat. Staat de fx-loop uit dan plopt de standbyswitch niet. Dat is dan weer wel erg vreemd.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

wow, smaak en perceptie zijn echt hier de sleutel. ik vind dat de hook je spel juist heel erg afvlakt en vooral zijn eigen 'ding' doet en niet je spel weergeeft. de jcm800 vind ik dan weer veel precieser.

Standaard Fender Blues Deluxe

Ik ben aan het kijken voor mijn eerste buizenversterker. Nu kan ik misschien een originele fender blues deluxe (usa dus) uit 1996 overnemen voor 500 euro. Verkoper geeft aan dat er geen extreme gebruikerssporen zijn en dat de het laatst is nagekeken begin 2008. Verder geeft hij aan dat de versterker laatst nog is gebruikt bij een repetitie.

Wat zijn de verschillen tussen de originele en de reissue op het gebied van bouwkwaliteit en klank? Ik weet niet hoe vaak de versterker gebruikt is, dus ik heb geen idee of de buizen aan vervanging toe zijn of niet. Zoals eerder gezegd wordt dit de eerste buizenversterker, dus is zo'n koop zonder ervaring wel verstandig?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ribo89 Bekijk bericht
    Ik ben aan het kijken voor mijn eerste buizenversterker. Nu kan ik misschien een originele fender blues deluxe (usa dus) uit 1996 overnemen voor 500 euro. Verkoper geeft aan dat er geen extreme gebruikerssporen zijn en dat de het laatst is nagekeken begin 2008. Verder geeft hij aan dat de versterker laatst nog is gebruikt bij een repetitie.

Wat zijn de verschillen tussen de originele en de reissue op het gebied van bouwkwaliteit en klank? Ik weet niet hoe vaak de versterker gebruikt is, dus ik heb geen idee of de buizen aan vervanging toe zijn of niet. Zoals eerder gezegd wordt dit de eerste buizenversterker, dus is zo'n koop zonder ervaring wel verstandig?
    Check dit topic: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...t=blues+deluxe

Kort samengevat: geen verschil in klank en wil je als buizenversterker-leek geen problemen, neem dan een re-issue!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten