Firebirds vind ik juist ook fantastische gitaren.
Phil X op een Firebird:
![]()
Firebirds vind ik juist ook fantastische gitaren.
Phil X op een Firebird:
![]()
Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra
Ach, als we toch jazzmaster achtigen gaan posten,....vind dit wel lekker klinken !
Vind zo'n Dano '59 cutaway in zwart of wijnrood wel de mooiste ja, maar deze vind ik ook wel cool. Hij is gek, apart en in kekke kleurtjes te krijgen. Liever deze dan zo'n Dead On '67 met die lelijke slagplaat en nog lelijkere trem.
Bel de ambulance maar alvast..![]()
Hi
Off topic langzamerhand een beetje. Sorry TS.
Ik ben juist blij met de uiteenlopende reacties op de Danella's. Ik heb er vanaf 1961 een willen hebben. Sindsdien wisselden periodes waarin ze wel verkrijgbaar waren en ik geen geld had af met periodes waarin ik er een kon kopen en ze niet verkrijgbaar waren.
Ik heb er 6 snaar Longhorn (geen bariton) gekocht en niet alleen is dat voor mij een ikoon, maar de klank is werkelijk schitterend. Ook een Longhorn bas trouwens. Een soort belofte ingelost aan een van de drie ander (helaas niet meer levende) Twangmasters.
Ik heb mijn gitaar gepost in de 'mooiste van 2010'. Niet in de veronderstelling daat ik een serieuze kans maakte maar om tegenwicht te bieden aan het Strat/LP geweld. Hoe leuk die gitaren ook mogen zijn.
Iemand was daardoor zo gebelgd, dat ie mijn foto heeft gekaapt en in deze draad 'de lelijkste' heeft gepost.
Ik kan daar de lol wel van inzien.
- Ik ben gek op uiteenlopende meningen
- juridisch heeft hij gebruik gemaakt van mijn foto zonder mijn toestemming of zonder een overeenkomst over beeldrecht
- waardoor ik nu daarvoor kan vragen (aan fee) wat ik wil
Met andere woorden; kijk een beetje uit voordat je foto's kaapt. Men verwijt mij (ook op dit forum) nog wel eens dat ik soms wat te aardig ben. Ikzelf vind dat wel meevallen. To whom it concerns, denk ik dan maar.
Ik zeg: Leve de Danella's stock of zelfbouw en ga heerlijk met een lekker drankje en in aardig gezelschap genieten van het geluid.
Vriendelijke groet, Gus
Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 22 maart 2011 om 11:26 Reden: EN ook nog even petje af voor TS. Kijk eens wat een reacties!!!!! Te gek!!!!!
Deze vind ik eigenlijk nog niet eens zo lelijk.
Ik zou er best wel eens één willen vasthouden.
Wat ik wel erg lelijke gitaren vind:
- overdreven puntige
- erg asymetrische
- alles met een handvat, zo lelijk vind ik dat, dat hoort gewoon niet op een gitaar!
Favorieten/bladwijzers