Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
Ja, dat viel mij ook op, die M20's van the sure thing.
Met die R40 was het tone-heaven, maar op de Steve Morse echt 3 x niks, en nee, de Steve Morse ziet er dan wel uit als een kermis-bak, maar klinkt echt goed over Greenbacks.
Dat is dan ook het enige bij de ENGL waar aan ik moest wennen. Hij ziet er industrieel uit. Alsof ze bij ENGL inspiratie hebben opgedaan in het Ruhr gebied tijdens een nucleaire ramp. En die blauwe kleur doet het eigenlijk ook niet voor me. Maar het geluid vind ik nog steeds het einde en ik heb de JCM gisteren verkocht maar de ENGL gaat gewoon nooit weg. Ook niet wanneer ik hier een Challenger heb staan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
Chinese M25s hebben minder laag. Dat kan natuurlijk op sommige amps goed uitkomen. En T75s zijn wel fel als ze wat nieuwer zijn, maar bij bouwjaar 83 heb ik er wle vertrouwen in dat de ergste 'spike' eruit is Alleen de opbouw van een 1960 is niet bijzonder.
Die cab van Frits heb ik volgens mij ook wel eens mijn AC30 aan gehangen die normaal gesproken op mijn Vernet 2x12 met goed ingespeelde Heritage M20s staat en dat klonk vergelijkbaar, als je de verschillen tussen leeftijd en bouw van de cabs in ogenschouw neemt. Het laag komt er daar juist meer dan prima uit maar het is natuurlijk ook geen vergelijk met om het even welke Engl.
Een speaker(kast) is zo goed als de combi, da's met alles.
Precies wat ik bedoel en omdat ik enige voorkennis heb denk ik dat ik gelijk ga krijgen. Maar wie weet vergis ik mij enorm en doen ze het er beter op dan welke andere speaker dan ook. Maar we gaan het mee maken.