Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 207 van 252 EersteEerste ... 107157197205206207208209217 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.061 t/m 2.070 van 2514
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    De coverband waar ik toen in speelde gaat dit jaar een reünie beleven, just for fun. Ben bang dat ik alleen niet meer over dezelfde spullen ga spelen.
    Maar wel de zelfde outfit...?
    Haar strat, Gibson Les Paul Standard, Suhr Tele
    Suhr PT100 signature edition

Standaard

Dennis wat ben je een reus man, volgens mij kun jij best een leuk rackje sjouwen!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Dat klopt, maar ben liever lui dan moe.
    Rackjes zijn zeau 1996.

Senior Member

Standaard

Klopt en wsl is al het spul in mijn rack van voor 1996

Speakercabs zijn voorzien van Jensen V120 speakers, het bekabelingswerk aan rack en pedalboard is gedaan door Remco Ranschaert.

Senior Member

Standaard

@ J-P: ziet er netjes uit. Waarom zit (vooral) de bovenste powerdistributor aan de voorkant, als alle kabels naar achter gaan?

Senior Member

Standaard

Omdat ik de eindversterker meestal achter het rack zet. Tussen eindversterker en het andere rack heb ik nog 1,5 meter kabel zitten dus daar kan ik wat mee spelen. Die versterker is namelijk net zo zwaar als het hele andere rack (no kiddin`). Daarbij heeft de SKB geen rack-ogen aan de achterzijde dus kon ik daar ook niet mee spelen. Dan had ik namelijk powersupply op beide racks aan de achterzijde kunnen houden. Die SKB wordt ooit nog eens vervangen voor een meekel maar nu even niet, even deze investering verwerken. Voorlopig kan ik gaan stoeien met mijn sounds want voor het eerst heb ik zowat alles dat ik had bij en aan elkaar aangesloten.
    Laatst gewijzigd door J-P; 17 februari 2011 om 09:32

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Dit wilde ik jullie niet onthouden, een foto uit de oude doos. Dit was mijn setje 15 jaar geleden. En op de achtergrond zie je mijn rekje van toen. Dat waren nog eens tijden!!

-Soldano SP77 series II
    -Korg DTR-1
    -Roland MKS-50 synth module (VET!!)
    -ventilatierooster met plectreu
    -Rocktron Piranha
    -Roland GP100
    -ventilatierooster met plectreu
    -Peavey Classic 50/50

Op de achtergrond zie je nog net de vier 1x12" SA cabs (staan volgens mij nog steeds bij Dirk Witte te koop). Gitaren waren een Charvel Fusion Plus en een Peavey Destiny Custom (niet in beeld). Voor mij op de grond lag een Roland FC200 met tweemaal EV-5 en een Digitech FX17 wah.

De coverband waar ik toen in speelde gaat dit jaar een reünie beleven, just for fun. Ben bang dat ik alleen niet meer over dezelfde spullen ga spelen.
    Mooi clownspak ook :-)

Senior Member

Standaard

@ J-P: Leuk speelgoed...
    Don`t eat that yellow snow.

Standaard

Mijn rackje. Aangezien ik uiteindelijk 9 van de 10 keer alleen de kanalen van de CAE 3+ gebruik met chorus en delay heb ik mn rack maar leeggehaald en back to basic gegaan...
    Laatst gewijzigd door Nocki; 10 maart 2011 om 21:25
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht

Mijn rackje. Aangezien ik uiteindelijk 9 van de 10 keer alleen de kanalen van de CAE 3+ gebruik met chorus en delay heb ik mn rack maar leeggehaald en back to basic gegaan...
    Vet gast, meer heb je ook niet nodig, toch? Gewoon een dikke pre-amp en poweramp, multi-fx, powerdistributor en klaar is kees Same here!
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten