Dennis wat ben je een reus man, volgens mij kun jij best een leuk rackje sjouwen!
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Dat klopt, maar ben liever lui dan moe.
Rackjes zijn zeau 1996.
Klopt en wsl is al het spul in mijn rack van voor 1996
Speakercabs zijn voorzien van Jensen V120 speakers, het bekabelingswerk aan rack en pedalboard is gedaan door Remco Ranschaert.
![]()
@ J-P: ziet er netjes uit. Waarom zit (vooral) de bovenste powerdistributor aan de voorkant, als alle kabels naar achter gaan?
Omdat ik de eindversterker meestal achter het rack zet. Tussen eindversterker en het andere rack heb ik nog 1,5 meter kabel zitten dus daar kan ik wat mee spelen. Die versterker is namelijk net zo zwaar als het hele andere rack (no kiddin`). Daarbij heeft de SKB geen rack-ogen aan de achterzijde dus kon ik daar ook niet mee spelen. Dan had ik namelijk powersupply op beide racks aan de achterzijde kunnen houden. Die SKB wordt ooit nog eens vervangen voor een meekel maar nu even niet, even deze investering verwerken. Voorlopig kan ik gaan stoeien met mijn sounds want voor het eerst heb ik zowat alles dat ik had bij en aan elkaar aangesloten.
Laatst gewijzigd door J-P; 17 februari 2011 om 09:32
@ J-P: Leuk speelgoed...![]()
Don`t eat that yellow snow.
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
Favorieten/bladwijzers