Volgens mij zeggen ze van tijd tot tijd bij Gibson: 'We gaan een Strat bouwen, maar hij mag er niet uitzien als een strat.' En dan krijg je een hele tijd niets en vervolgens dit.
Volgens mij zeggen ze van tijd tot tijd bij Gibson: 'We gaan een Strat bouwen, maar hij mag er niet uitzien als een strat.' En dan krijg je een hele tijd niets en vervolgens dit.
Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.
Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!
ik vind het toch een beetje misgeschoten hoor. ik vind het model wel cool maar die finish? door de vorm en aantal pups en allerlei knoppen/switchen is er al veel going on. Dan moet je niet ook nog es een swirl ofzo gebruiken. te druk voor mij. Met een sobere finish was dit een pak beter geweest imho
Hij ziet er in ieder geval wel funky uit.![]()
![]()
Maar inderdaad wat Barno heel terecht opmerkt: Te druk, op die laatste ook. Nieuw model is al wennen, 2 tone finish erop: oké. De elektronica laat hem er ook nog eens wat druk en ingewikkeld uitzien, en om het af te maken dan nog een exotische nek erop.. hmm.![]()
lelijk issie niet hoor. t is ff wennen en die knoppen lijkt me goed wennen. Maar lelijk... Nee!
Was dat niet die M3 of U2 of iets in die geest?... Moest een soort superstrat voorstellen... idd niet al te fraai...
Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).
Favorieten/bladwijzers