Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1211 van 1214 EersteEerste ... 21171111111161120112091210121112121213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.101 t/m 12.110 van 12136
    Senior Member

Standaard

Dank je.
    De Flashback is idd erg goed, maar ik ben dan ook niet veel meer gewend dan mijn (gebufferde) DD-3 en DL10, hoewel ik ook even een T-Rex Replica heb gehad, en ook nog een Vox Time Machine geleend voor een weekje, maar de Flashback is zóveel beter.

En ja, de DD-5 is idd ook gebufferd, zijn die BOSS pedalen tenminste nog ergens goed voor.
    De Flashback heeft trouwens ook de mogelijkheid om gebufferd te gebruiken d.m.v. een interne dipswitch.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    ik zoek nog een PT jr softcase, of iets vergelijkbaars... zo'n hardcase als dit is wel heel erg vet, maarja: op de fiets is het wat lastig !!!

de M9 is weer weg: voor mij gewoon TE uitgebreid... de planet waves ct-04 tuner is weg en daarvoor in de plaats een polytune over kunnen kopen ! prima !

pedalboard:
    Nice, leuk plankje en goed bier!
    Hey even een vraag je over je polytune; geeft die bij jou in poly mode ook aan dat je lage E een tikje te laag staat, terwijl als je die snaar dan checkt in single mode met strobe of naaldje dat de polytune dan wel vindt dat hij precies zuiver is?

Senior Member

Standaard

Dat is een bekend probleem met de Polytune, hebben ze allemaal.

Standaard

Ah oke, bedankt voor de info!
    Hopelijk fixen ze het ooit via de usb aansluiting dan.

Senior Member

Standaard

EDIT: howww verkeerde topic,

Mannen, mooi spul!
    @Zeiler, hoe is die seymoar duncan? Ik zag hem laatst ook bij iemand op z'n board staan, hij gebruikte hem als solo boost zei hij.
    Laatst gewijzigd door Mr. Dynamite; 8 maart 2011 om 21:37
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Pas maar op, straks heb je helemaal geen gebufferde pedalen meer, net als ik.

ha! eindelijk 'ns iemand met de goudie-fx 808! ik heb 'm ook, op m'n tweede boardje, geweldige ts!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Nice, leuk plankje en goed bier!
    Hey even een vraag je over je polytune; geeft die bij jou in poly mode ook aan dat je lage E een tikje te laag staat, terwijl als je die snaar dan checkt in single mode met strobe of naaldje dat de polytune dan wel vindt dat hij precies zuiver is?
    thnx, BONUS deze week dus meteen maar twee kratjes binnengehaald ! Ik weet niet precies, maar ik zie dat er al antwoord op gegeven is. HEt is in ieder geval een hele verbetering met mijn planet waves tuner (die was wel fijn maar ergerde mij kapot aan dat piepje dat zo nu en da neens langs kwam)...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Dank je.
    De Flashback is idd erg goed, maar ik ben dan ook niet veel meer gewend dan mijn (gebufferde) DD-3 en DL10, hoewel ik ook even een T-Rex Replica heb gehad, en ook nog een Vox Time Machine geleend voor een weekje, maar de Flashback is zóveel beter.

En ja, de DD-5 is idd ook gebufferd, zijn die BOSS pedalen tenminste nog ergens goed voor.
    De Flashback heeft trouwens ook de mogelijkheid om gebufferd te gebruiken d.m.v. een interne dipswitch.
    De DD5 heb ik eigenlijk puur voor dotted eight... da's alles waar hij voor gebruikt word maar komt nog een andere delay naast: die flashback lijkt me een goede optie, maar da's toekomstmuziek !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Mannen, mooi spul!
    @Zeiler, hoe is die seymoar duncan? Ik zag hem laatst ook bij iemand op z'n board staan, hij gebruikte hem als solo boost zei hij.
    Ik heb hem heel goedkoop kunnen krijgen en zeker voor het geld (tweedehands stond er pas 1 voor 80, daar heeft de tonefactory hem nieuw voor ) is het een leuk pedaal... je hebt drie levels... de 0 is gewoon redelijk clean, 1 geeft al wat meer 'grit' en 2 brengt mijn strat in de buurt van een LP als je de tone iets omlaag gooit !

Hij boost HARD, maar als je 'm vergelijkt met bijv. een SHO zie je wel duidelijk dat 't verschilt, minder clean (lastig uit te leggen) maar ik denk dat 't absoluut geen miskoop is...

Ik gebruik hem zelf veel om of clean te boosten of mijn mudhoney een schop onder de r**t te geven ... Ik ben zelf in ieder geval erg tevreden met dat geluid !

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    bla bla bla..

pedalboard:
    Hoe is die Trex Mudhoney? Ik zoek nog een gave fuzz/distortion.

Standaard

Zit nog te twijfelen om over te stappen naar een pt-mini. wat zijn jullie gedachten hierover? Heb het idee dat modulatie, behalve een delay, niet echt iets voor mij is. En ik wil misschien 2 drives vervangen voor een twee in een pedaal. Dat gaat wel passen op een mini dan. De wah blijft naast het bord staan.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door movo. Bekijk bericht
    Hoe is die Trex Mudhoney? Ik zoek nog een gave fuzz/distortion.
    de MH is voor mij tot nu toe het beste drivepedaal dat ik heb gehad, distortron, bd2, ocd, liberty custom, gt-od en nog wat verschillende 'week-pedaaltjes ' Hij is best wel smooth, maar aan de andere kant ook weer meer fuzz achtig... de high gain optie geburik ik niet, past niet in mijn muziekstijl maar heeft zeker wat! veelzijdig, voor blues dingen maar kan dus ook echt keihard rocken ! tjah, 't is zo subjectief! ze worden regelmatig aangeboden op MP voor 110-120 euro (geboden)... als je 't probeert: ze zijn telkens zo weer weg dus dat kan voor die 8 euro verzenden prima !

en bedankt dat je mijn mooie verhaal met: "bla bla bla " afdoet !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    Zit nog te twijfelen om over te stappen naar een pt-mini. wat zijn jullie gedachten hierover? Heb het idee dat modulatie, behalve een delay, niet echt iets voor mij is. En ik wil misschien 2 drives vervangen voor een twee in een pedaal. Dat gaat wel passen op een mini dan. De wah blijft naast het bord staan.

ik zou mooi je wah op 't board zetten en de junior houden, geeft je net iets meer ruimte én je board is wat handzamer! toffe pedaaltjes verder hoor, everything you'll need!

Mocht je je junior (is het softcase?) willen verkopen mag je mij een pm sturen (semi-spam, sorry mods )!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten