Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 453 van 904 EersteEerste ... 353403443451452453454455463503553 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.521 t/m 4.530 van 9036

Standaard

Iemand een epi LP special voor 25? http://link.marktplaats.nl/428902719
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Moderator

Standaard

Da's nog steeds zonde van je geld
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Haha, blijkbaar denkt iemand daar toch anders over, advertentie is verdwenen..
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

voor 25 euro is t nooit zonde. Verbouwexperiment, pete townshend imitatie of aan de muur schroeven... Altijd goed voor 25 eu!

Senior Member

Standaard

Je ziet hier vaker mensen zenuwachtig worden omdat iets goedkoop is. Dat wllen hebben om het goedkoop zijn en daar dan wel iets voor vinden, dat heb ik nooit begrepen, ik mis die gen denk ik.

Vrouwen pakken dat dan nog mooi in. Ik had geen rode. Die andere waren zo goed als op. Het is voor de trouwerij van tanta Ali.

Je weet dat het onzin is maar je laat ze ermee weg komen.. het is een vrouwelijk gen denk ik..

Moderator

Music

Van een maatje van me: http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=139264
    Hij wil dolgraag iets anders kopen. Heb het ding wel eens in mijn handen gehad en er zelfs op gespeeld (jawel, ondergetekende op een Strat!) en verdomd... heel aardig ding. Klinkt iets moderner dan de gemiddelde strat en speelt ook zo. Voor weinig een gegarandeerd goede Strat, waarbij moet worden opgemerkt dat de frets een keer moeten worden gevlakt. Maar dan nog is het een prikkie.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    Gezien de prijs denk ik toch dat ik blij ga worden van mijn vandaag gedane bestelling.
    Te weten een Gibson Les Paul Studio '60 tribute gold top, weliswaar niet zoveel mojo als deze, maar er zal ook wat minder pecunia uit mijn portemonnee verdwijnen.
    Mag ik vragen waar je hem hebt besteld? Ik zie dat de grote winkels hem nog niet hebben.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric van Esch Bekijk bericht
    Zijn hele goede gitaren, beter dan Chinese/Koreaanse Epi's en beter dan Chinese en Koreaanse Tokai's.

Ik vind hem wel iets aan de prijs om eerlijk te zijn, want ze zijn weliswaar erg goed, maar bij E 425,00 a E 450,00 moet het wel ophouden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Van een maatje van me: http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=139264
    Hij wil dolgraag iets anders kopen. Heb het ding wel eens in mijn handen gehad en er zelfs op gespeeld (jawel, ondergetekende op een Strat!) en verdomd... heel aardig ding. Klinkt iets moderner dan de gemiddelde strat en speelt ook zo. Voor weinig een gegarandeerd goede Strat, waarbij moet worden opgemerkt dat de frets een keer moeten worden gevlakt. Maar dan nog is het een prikkie.
    'T is een steriele prijs voor het ding ja.
    Ik ben blij dat ik 'm voor deze prijs zie, die van mij is namelijk via een Gibson the Paul mijn Höfner geworden; betekent dat ik er per saldo min of meer gelijk op ben gebleven.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten