Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 20 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 192

Discussie: Klote Gibson...

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    En jij plaatst helemaal geen pics???

Willem, daar word ik ik een beetje verdrietig van
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-amethist-1996

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Poeh zeg, ga jij eens stilletjes in een hoekje zitten en honderd strafregels schrijven: "ik mag niet zo neerbuigend oordelen over een ander en doen alsof ik het beter weet".
    Dit hele topic was met een dikke vette knipoog. Punt. Als er nog meer azijnzeikerds komen gaat de schaar erin of komt er een slot op. Nokken nu.
    Hup Mitch!
    wat mij betreft mogen we wel terug naar de knipoog...
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Gas

toch best gek eigenlijk, dat gibson de gitaren voor 95% met de machine maakt en er dan toch nog zo'n groot verschil in kwaliteit zit en dan voor die PRIJS, waarom gibson

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broeder6x6 Bekijk bericht
    toch best gek eigenlijk, dat gibson de gitaren voor 95% met de machine maakt en er dan toch nog zo'n groot verschil in kwaliteit zit en dan voor die PRIJS, waarom gibson
    Hoeveel Gibsons heb jij in handen gehad?

Senior Member

Standaard

Ik heb meerdere Gibsons gehad en snapte niet helemaal waarom mensen zo los gingen in deze discussie ..... TOT VANDAAG!!!!!!!!!

Na lang wikken en wegen toch maar weer eens een Gibson gekocht vorige week (kon mijn strat goed verkopen dus ik had weer wat centjes over), gitaar meteen naar de gitaarbouwer gebracht en een mooie Bigsby erop laten zetten en zaterdag kon ik mijn Goldtop gaan halen (overigens, goldtop gekocht voor 500 euro dus daar kan ik dan weer weinig van zeggen). Ik zet dat ding op de standaard, loop naar de keuken om een kop koffie te pakken (niet heel erg R&R ik weet het), in de tussentijd loopt mijn hond tegen de gitaar en deze valt (niet eens zo heel erg hard) tegen de muur. Iedereen hier voelt hem al aankopen, ik kan terug naar de gitaarbouwer om een gebroken kop te laten lijmen.

Een auto is pas echt van jouw als je er een deuk in gereden hebt en blijkbaar is een Gibson pas echt van jouw als je een hals of neck breuk gehad hebt. De enige troost is dat de gitaarbouwers volgens mij zo veel ervaring hebben met deze breuken dat ze het ondertussen met hun ogen dicht maken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobvanKempen Bekijk bericht
    Ik heb meerdere Gibsons gehad en snapte niet helemaal waarom mensen zo los gingen in deze discussie ..... TOT VANDAAG!!!!!!!!!

Na lang wikken en wegen toch maar weer eens een Gibson gekocht vorige week (kon mijn strat goed verkopen dus ik had weer wat centjes over), gitaar meteen naar de gitaarbouwer gebracht en een mooie Bigsby erop laten zetten en zaterdag kon ik mijn Goldtop gaan halen (overigens, goldtop gekocht voor 500 euro dus daar kan ik dan weer weinig van zeggen). Ik zet dat ding op de standaard, loop naar de keuken om een kop koffie te pakken (niet heel erg R&R ik weet het), in de tussentijd loopt mijn hond tegen de gitaar en deze valt (niet eens zo heel erg hard) tegen de muur. Iedereen hier voelt hem al aankopen, ik kan terug naar de gitaarbouwer om een gebroken kop te laten lijmen.

Een auto is pas echt van jouw als je er een deuk in gereden hebt en blijkbaar is een Gibson pas echt van jouw als je een hals of neck breuk gehad hebt. De enige troost is dat de gitaarbouwers volgens mij zo veel ervaring hebben met deze breuken dat ze het ondertussen met hun ogen dicht maken.
    Maar toch je eigen schuld.......

Moderator

Standaard

Klote hond...
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Ach, zolang die gibson maar niet op je hond viel...

Anders had jou hond nu ook een neckcrack

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Zoals ik tegen mn Gibsonlovin'zoon zei: de eerste keer doet een beetje pijn, maar het went. want vroeger of later moeten ze er allemaal aan geloven..

De LPjr van dit topic is overigens nog steeds niet gebroken...
    ik wacht af...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Maar toch je eigen schuld.......
    die snap ik niet, Geert.. het was toch de hond? Eigen schuld, moet je maar geen hond nemen?

Oh nee.. ik begrijp 'm: eigen schuld, moet je maar geen Gibbo kopen!
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Zoals ik tegen mn Gibsonlovin'zoon zei: de eerste keer doet een beetje pijn, maar het went. want vroeger of later moeten ze er allemaal aan geloven..

De LPjr van dit topic is overigens nog steeds niet gebroken...
    ik wacht af...

die snap ik niet, Geert.. het was toch de hond? Eigen schuld, moet je maar geen hond nemen?

Oh nee.. ik begrijp 'm: eigen schuld, moet je maar geen Gibbo kopen!
    Gibson + hond = ellende

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten