toch best gek eigenlijk, dat gibson de gitaren voor 95% met de machine maakt en er dan toch nog zo'n groot verschil in kwaliteit ziten dan voor die PRIJS, waarom gibson
![]()
Ik heb meerdere Gibsons gehad en snapte niet helemaal waarom mensen zo los gingen in deze discussie ..... TOT VANDAAG!!!!!!!!!
Na lang wikken en wegen toch maar weer eens een Gibson gekocht vorige week (kon mijn strat goed verkopen dus ik had weer wat centjes over), gitaar meteen naar de gitaarbouwer gebracht en een mooie Bigsby erop laten zetten en zaterdag kon ik mijn Goldtop gaan halen (overigens, goldtop gekocht voor 500 euro dus daar kan ik dan weer weinig van zeggen). Ik zet dat ding op de standaard, loop naar de keuken om een kop koffie te pakken (niet heel erg R&R ik weet het), in de tussentijd loopt mijn hond tegen de gitaar en deze valt (niet eens zo heel erg hard) tegen de muur. Iedereen hier voelt hem al aankopen, ik kan terug naar de gitaarbouwer om een gebroken kop te laten lijmen.
Een auto is pas echt van jouw als je er een deuk in gereden hebt en blijkbaar is een Gibson pas echt van jouw als je een hals of neck breuk gehad hebt. De enige troost is dat de gitaarbouwers volgens mij zo veel ervaring hebben met deze breuken dat ze het ondertussen met hun ogen dicht maken.
Klote hond...![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Ach, zolang die gibson maar niet op je hond viel...
Anders had jou hond nu ook een neckcrack![]()
Zoals ik tegen mn Gibsonlovin'zoon zei: de eerste keer doet een beetje pijn, maar het went. want vroeger of later moeten ze er allemaal aan geloven..
De LPjr van dit topic is overigens nog steeds niet gebroken...
ik wacht af...
die snap ik niet, Geert.. het was toch de hond? Eigen schuld, moet je maar geen hond nemen?
Oh nee.. ik begrijp 'm: eigen schuld, moet je maar geen Gibbo kopen!![]()
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Favorieten/bladwijzers