Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 870 van 1260 EersteEerste ... 370770820860868869870871872880920970 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.691 t/m 8.700 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

In de eerste post v.d. laatste serie van macwilliams ontbreekt het plaatje, de URL staat er wel, dat is 'm toch, geen idee welke het is, de MCBBQDLX volgens mij?

Wat die collectie van Buzzel betreft, ten eerste complimenten, maar wat een rare combi, een Bassman op een Mesa cab, dat "vloekt" wel ietwat.
    Die semi-akoestische, wat is dat er voor één? Mooie gitaar is dat!

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    In de eerste post v.d. laatste serie van macwilliams ontbreekt het plaatje, de URL staat er wel, dat is 'm toch, geen idee welke het is, de MCBBQDLX volgens mij?
    De McBBQdlx inderdaad.
    Maar ook de McBBQ flamed grilltop dlx mist.

Standaard

Hieronder mijn collectie gitaren

Senior Member

Standaard

Vervang die Fender door een Schecter en spuit je RG knalgeel, dan heb je mijn collectie! Mooie set!

Standaard

woehoe! ...nog maar een plaatje van me blauwe gitaartjes

Senior Member

Standaard

En je CD's!
    Vette Jag, die dane vind ik niet wat
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht

Wat die collectie van Buzzel betreft, ten eerste complimenten, maar wat een rare combi, een Bassman op een Mesa cab, dat "vloekt" wel ietwat.
    Die semi-akoestische, wat is dat er voor één? Mooie gitaar is dat!
    Ten eerste bedankt

Inderdaad wel enigszins vloekend ja. Maar die mesa kast geeft wel een lekkere strakke en directe sound met een goeie bas. wat wel lekkere combi is met die bassman. De bovenste speaker heeft ook een beamblocker wat de spreiding van deze kast nog meer ten goede doet. Toen ik die kast kocht had ik de bassman ook nog niet. Ik dacht 'ik wil een goeie degelijke speakerkast waar ik een hele tijd me verder kan'. En mijn broer heeft me een beetje aangestoken als het om bassman's gaat, maar het is wel een lekkere versterker die goed werkt op pedalen. De bassman heb ik ook laatst helemaal laten nakijken door Bernadduur. Wat elco's vervangen en blackface mod er overheen wat toch wel een verbetering is.

Trouwens zo'n bassman kast wil je niet hebben. Die zijn GROOT! Niet normaal. Die in de auto en stoelen helemaal naar voren en nog zit je krap. Dus die heb ik maar weer doorverkocht.

Die gitaar is een Aria pro II PE-175 een ruwe copie van een ES-175 (dat heb ik dan weer gelezen). Het is een signature model van Herb Ellis, waarschijnlijk is de gitaar zo rond 1980 in productie geweest. T'is een fijne gitaar. met dunne en snelle hals. Alleen het gouden ding op de tone knop waar tone op staat is er af gevallen en de andere is al weg . Ik ben zo gefortuneerd dat ik beide gitaren heb kunnen erven (aangezien niemand verder in de familie gitaar speelt) , dus ik mag niet klagen. Het zijn beide top gitaren in een top conditie.
    Laatst gewijzigd door Buzzel; 1 maart 2011 om 18:21
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    En je CD's!
    Vette Jag,

euh....

pssssssst...

het is een jazz,

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinder surprise Bekijk bericht
    ..
    het is een jazz,
    Kak Ja keek een beetje half mee
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Standaard Mijn "Collectie"

Hierbij zal ik dus ook mijn "Collectie" posten.
    Bestaande uit de hoeveelheid van (schrik niet) 1 hele gitaar!

Een Yamaha Pacifica 112j, uit ongeveer 2004. Heb hem gisteren weer opgehaald, na een grote beurt: Alle witte of chromen onderdelen zijn door zwarte onderdelen vervangen, Fender custom shop '69 elementen ingebouwd, Wilkinson Brug, frets gevlakt en afgesteld.

Before

After:

Ik heb er nu ongeveer een half uurtje op gespeeld, en wat een verschil! Ongelofelijk!! Hij klinkt opeens zo vol van klank! niet normaal, net een echt strat
    Laatst gewijzigd door Babelouba; 2 maart 2011 om 16:23
    Guitars: Fender Telecaster '67 || Fender Stratocaster Ultra '91|| Smitty HS Telecaster
    Amps: Fender Bandmaster '64 || Jackson Newcastle 30 || Fender Vibrolux '71 || 2x Two Notes Live ||
    Band: Beat The Stones || Trouble

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten