Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1194 van 1214 EersteEerste ... 194694109411441184119211931194119511961204 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.931 t/m 11.940 van 12136
    Senior Member

Standaard

Zo, even met mijn pedalboard bezig geweest en klitteband aangebracht.
    Nou zit ik nog wel met 2 dingetjes, de wah (ernie ball) en de mxr carbon copy hebben allebij voetjes. Nou is dat bij de wah niet zon probleem maar daar zit ook nog een batterij vakje wat ook uitsteekt..
    En bij de mxr zitten ze er op gelijmd, zou ik dat er gewoon af trekken? Of is er nog een veel betere oplossing waar k niets van weet?
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Die voetjes kun je er af peuteren. En dan in het pedaaltje bewaren, raak je ze nooit kwijt
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Senior Member

Standaard

Ja dacht zelf ook wel dat dat het zal worden.
    I.v.m. verkopen nog naar andere oplossingen gekeken maar denk dat hij toch niet meer weg gaat
    "Till I Cadillac"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Nou zit ik nog wel met 2 dingetjes, de wah (ernie ball) en de mxr carbon copy hebben allebij voetjes. Nou is dat bij de wah niet zon probleem maar daar zit ook nog een batterij vakje wat ook uitsteekt..
    En bij de mxr zitten ze er op gelijmd, zou ik dat er gewoon af trekken? Of is er nog een veel betere oplossing waar k niets van weet?
    Ik zat met precies hetzelfde probleem bij mijn Pork Loin en Adrenalinn, want b.v. de Pork Loin, daar zijn de pootjes ook meteen de schroeven die het geheel bij elkaar houden. Dus eraf slopen was geen optie.

Daarom heb ik er "plateau's" onder gemaakt en die aan het pedaal en board vast gemaakt. Zie foto's vorige pagina's het zijn de witte vlakken onder de pedalen. Ik kon echt niets slimmers/netters verzinnen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    Nice en crispy clean zeg...en nog gefeliciteerd dan maar!
    bord doet me toch een beetje aan John Mayer denken ( wilde gok van je muziek smaak/stijl )
    Ow! Bingo! Ik ben inderdaad een groot John Mayer fan.

Senior Member

Wink

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Duss.... je bent bezig geweest, komt in dit topic een vraag stellen, krijgt daar vervolgens antwoord op, zegt nog even wat, en vervolgens laat je ons zonder foto zitten?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lobbert Bekijk bericht
    Ik zat met precies hetzelfde probleem bij mijn Pork Loin en Adrenalinn, want b.v. de Pork Loin, daar zijn de pootjes ook meteen de schroeven die het geheel bij elkaar houden. Dus eraf slopen was geen optie.

Daarom heb ik er "plateau's" onder gemaakt en die aan het pedaal en board vast gemaakt. Zie foto's vorige pagina's het zijn de witte vlakken onder de pedalen. Ik kon echt niets slimmers/netters verzinnen.
    grappig, ik doe precies hetzelfde met pedalen die van zichzelf een niet vlakke ondergrond hebben of, i.d.d. zoals je bij de Pork Loin beschrijft.
    mijn vroegere RMC wizard wah had ook pootjes met de schroeven erdoor. en ik was niet te spreken van over de afdekplaat. Die zijn zo "flimsy". Dus ik met mdf aan de slag

op mijn bord now a days zie je onder de Ibanez Overdrive II (de kleine groene) ook zo'n plateau

(lichte excuses voor de bump )

Ow! Bingo! Ik ben inderdaad een groot John Mayer fan.
    ben ik eigenlijk ook benieuwd naar de rest van je gear!
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lobbert Bekijk bericht
    Ja dat met die pootjes heeft mijn Ernie ball ook, maar daar kun je toch gewoon de rubbertjes vanaf halen en even de schroefjes inkorten/andere halen? Bij mij ben je dan nog niet klaar omdat er een batterijhouder aan de onderkant zit die nog eens zon 3mm uitsteekt.. zal wel eens kijken hoe ik het ga doen..

@H.Huisjes,
    Geduld is alles jongen, de climax komt altijd ná het voorspel

Zonder gein, ik zal morgen wel eens een fototje maken, maar hij is nog lang niet af hoor!
    "Till I Cadillac"

Senior Member

Standaard

OK Mr. D. houd ik je aan.

Wat betreft het probleem van de wah en batterij-vakje, dat heb ik opgelost bij mijn Crybaby door de rubbertjes te verwijderen, schroefjes er gewoon weer in te draaien, en van dat zelfklevende vilt gebruikt om het hoogteverschil op te vangen.
    Vervolgens heb ik daar weer een strookje zelfklevend klittenband op geplakt.
    Als je dat geheel een poosje stevig aandrukt, en/of gewoon lekker een paar dagen op je board laten staan zit dat goed vast.
    Bij mij zit het er al een dik jaar op, en ik haal de wah regelmatig los, want mijn pedalboards wisselen nogal 's.

Edit: zelfklevend vilt kun je bij de HEMA kopen, maar heb het ook bij de bouwmarkt gezien, wordt gebruikt om onder stoelpoten te plakken.
    Laatst gewijzigd door Henri H; 13 februari 2011 om 00:15

Standaard

Ik doe (deed eigenlijk meer) het exact hetzelfde als mijnheer Huisjes, op het vilt na dan
    De schroef staken bij m'n volumepedaal en wah maar zo weinig uit dat hij toch wel bleef zitten. Van de EHX Big Muff die ik had, had ik het batterijklepje gewoon eraf gehaald. Moest daar sowieso geregeld binnenin zijn want ik had daar een mids potje ingebouwd.
    Inmiddels heb ik geen pedalen meer die niet braaf vlak blijven liggen :P

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
    krijg je nog een fatsoenlijk geluid uit die Distortron daar? Ik had 'm een paar weken te leen, maar als ik 'm zo hoog draaide was het niet meer te doen qua gain/volume...

miss. komt dat omdat ik een strat bespeel ofzo en die wat minder hoge geejn aankunnen???

grappig btw: iedereen met een Rock-case van Warwick heeft de bovenste rij bijna helemaal vrij m.u.v. een veel te groot voedingsblok !
    Laatst gewijzigd door zeiler; 13 februari 2011 om 14:57
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten