Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 25 van 65 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 642
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Standaard prijs hoor, niets absurds aan.
    Misschien wel, maar toch ben ik benieuwd of iemand er dat voor geeft.
    In deze tijden is het niet makkelijk meer om je spul te verkopen heb ik gemerkt.
    Wel een apart pedaal...
    Laatst gewijzigd door apekop; 10 februari 2011 om 10:21

Senior Member

Standaard

Zo'n ding ligt toch niks in de weg... helemaal niet voor 75 euro.

Persoonlijk had ik wel ff gewacht met het online plempen van dat ding, maar dat is niet mijn zaak

Moderator

ideetje

Het is ieders recht, ik vind het alleen een beetje jammer dat een topic voor tips van/voor gebruikers van dit forum wordt gebruikt voor persoonlijk gewin. Als je iets leuks/zeldzaams ziet of weet dat iemand misschien geïnteresseerd is in een specifiek pedaal is het leuk om te tippen.
    Persoonlijke rechten en vrijheden en vrije handel zijn leuk, maar het topic krijgt een zuur randje zo.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Ik geef je groot gelijk. Als dat ding je niet helemaal bevalt en je weet dat ze normaal voor meer verkocht worden...
    Ja, precies. Common sense.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Misschien wel, maar toch ben ik benieuwd of iemand er dat voor geeft.
    In deze tijden is het niet makkelijk meer om je spul te verkopen heb ik gemerkt.
    Wel een apart pedaal...
    Ja hoor, rond die prijs moet nog wel lukken. Zoveel merk ik overigens niet van 'slechte deals'. Ikzelf laat me ook niet echt tegenhouden door de economie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Het is ieders recht, ik vind het alleen een beetje jammer dat een topic voor tips van/voor gebruikers van dit forum wordt gebruikt voor persoonlijk gewin. Als je iets leuks/zeldzaams ziet of weet dat iemand misschien geïnteresseerd is in een specifiek pedaal is het leuk om te tippen.
    Persoonlijke rechten en vrijheden en vrije handel zijn leuk, maar het topic krijgt een zuur randje zo.
    Even om op te klaren:
    ik had die DC-2 al gekocht voordat ik hem in dit topic zag. Ik check elke dag Marktplaats, om eerlijk te zijn. Het is een beetje een ochtendroutine geworden. Ontbijtje, kopje koffie en dan rondzoeken.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ja, maar, dat moet een ieder zelf weten.
    Nocki heeft ooit eens een 4e hands delay voor 50 van me gekocht, die hij voor 85 weer op de markt bracht. Tja, krom kan je denken, maar ik had ook gewoon meer kunnen vragen .
    Tillens koopt een AC30 voor minder dan 500 euri van Rickert, en verkoopt hem voor 200 meer. Ieder z'n recht.
    Hij ligt dan ook nog steeds hier bij me thuis...
    En omdat ik m had gebouwd (we hebben het toch over die BYOC?) is hij nu weer terug in de fabriek waardoor hij nu weer volledig binnen de garantie valt....
    Het is nu dus eigenlijk een nieuw pedaal geworden maar wel een B keus. Eigenlijk had ik 100,- kunnen vragen maar voor een Bkeus was dat ook weer niet nodig

Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Ja hoor, rond die prijs moet nog wel lukken. Zoveel merk ik overigens niet van 'slechte deals'. Ikzelf laat me ook niet echt tegenhouden door de economie.
    Zelf merk ik wel dat ik mijn spullen steeds moeilijk verkocht krijg en dat mensen steeds voor heel weinig je spul wil kopen (wat ik niet doe natuurlijk).
    Terwijl ik echt niet te veel vraag.
    Een paar jaar geleden verkocht ik bijna alles heel snel, nu staat het er soms maanden op.
    Daarom ben ik ook wat voorzichtiger geworden met het kopen.
    Laatst gewijzigd door apekop; 10 februari 2011 om 11:39

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Zelf merk ik wel dat ik mijn spullen steeds moeilijk verkocht krijg en dat mensen steeds voor heel weinig je spul wil kopen (wat ik niet doe natuurlijk).
    Terwijl ik echt niet te veel vraag.
    Een paar jaar geleden verkocht ik bijna alles heel snel, nu staat het er soms maanden op.
    Daarom ben ik ook wat voorzichtiger geworden met het kopen.
    Ja, misschien heb je gelijk. Er zullen altijd wel mensen tussen zitten die gewoon blijven kopen er verkopen. We'll see!
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Catalinbread Formula No. 5

Op marktplaats. Niet übergoedkoop, maar wel de eerste die ik 2e hands zie.
    Herr Fretten, uit Lelystad? Had Guitarguru er ook niet een, of heeft 'ie voor het gemak een nieuwe, marktplaats ID aangemaakt, bang om herkent te worden?!

Senior Member

Standaard

Visual Sound H2O voor 75,-
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Catalinbread Formula No. 5

Op marktplaats. Niet übergoedkoop, maar wel de eerste die ik 2e hands zie.
    Herr Fretten, uit Lelystad? Had Guitarguru er ook niet een, of heeft 'ie voor het gemak een nieuwe, marktplaats ID aangemaakt, bang om herkent te worden?!
    Zou je wel denken hè? Nee, staat dat -ie al 4 jaar aktief is op Marktplaats dus óf er is nog een koper geweest in Lelystad of Paul heeft zijn naam daar veranderd. Maakt ook niet uit eigenlijk.
    Ik moet zeggen dat ik er lang op gegast heb, maar eerlijk is eerlijk: die gemodde MS10 heeft standalone niet echt een geile sound, maar in bandverband is -ie zó makkelijk als medium drive met zó'n gemak om door de mix te snijden en samen te werken met ál mijn gitaren...hij blijft.

Maar er is al 110 geboden, gaat goed voor 'm.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten