Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 24 van 65 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 t/m 240 van 642
    Senior Member

Standaard

Ik heb ook een DC-2 met orgineel doosje maar die was ook wel wat duurder dan 75 euro, das echt een koopje! Ach zo heb ik eens een DC-3 van Boss in zeer goede staat gekocht voor 55 euro, ook niet gek Beide zijn erg lekkere chorus pedalen.
    De DC-2 is niet heel erg veelzijdig maar van de 4 presets vind je sowieso een die je zal bevallen en meteen goed klinkt.

Veel plezier alvast met het pedaal! Laat ff weten wat je er van vind.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Ik heb ook een DC-2 met orgineel doosje maar die was ook wel wat duurder dan 75 euro, das echt een koopje! Ach zo heb ik eens een DC-3 van Boss in zeer goede staat gekocht voor 55 euro, ook niet gek Beide zijn erg lekkere chorus pedalen.
    De DC-2 is niet heel erg veelzijdig maar van de 4 presets vind je sowieso een die je zal bevallen en meteen goed klinkt.

Veel plezier alvast met het pedaal! Laat ff weten wat je er van vind.
    Hij is binnen! Erg prettig ding, I like it, al mis ik, persoonlijk, wat control. Maar goed, dat wist ik van te voren. Ik houd het dus ook bij m'n modded Electric Mistress en m'n Choralflange. Ben toch blij dat ik de DC-2 heb uitgeprobeerd, hij heeft ook duidelijk een herkenbare klank die me doet denken aan Cocteau Twins. Als ik me niet vergis gebruikte Robin Guthrie ook een Roland SDD-320. Die zou ik al helemaal eens willen proberen!
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Hij is binnen! Erg prettig ding, I like it, al mis ik, persoonlijk, wat control. Maar goed, dat wist ik van te voren. Ik houd het dus ook bij m'n modded Electric Mistress en m'n Choralflange. Ben toch blij dat ik de DC-2 heb uitgeprobeerd, hij heeft ook duidelijk een herkenbare klank die me doet denken aan Cocteau Twins. Als ik me niet vergis gebruikte Robin Guthrie ook een Roland SDD-320. Die zou ik al helemaal eens willen proberen!
    Ah te gek man, gefeliciteerd!
    Tof pedaal hé! Mocht je eens de mogelijkheid hebben om hem in een stereo set up te zetten, absoluut doen! Dan klinkt ie echt briljant mooi.
    Een Roland SDD-320 heb je nu infeite dus die hoef je niet meer te testen De DC-2 is gebasseerd op de Roland SDD-320 alleen dan in pedaalvorm
    Laatst gewijzigd door robert-gitarist; 9 februari 2011 om 21:48
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Moderator

Music

Het is misschien een tikkie hoog ingezet, maar je ziet 'm niet dagelijks en het is een erg tof pedaal als je van een leadsound houdt met een prettige mate van compressie. Ik ben een tikkie verwend met mijn gemodde versie, maar ook standaard is het een erg lekker pedaal.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Ah te gek man, gefeliciteerd!
    Tof pedaal hé! Mocht je eens de mogelijkheid hebben om hem in een stereo set up te zetten, absoluut doen! Dan klinkt ie echt briljant mooi.
    Een Roland SDD-320 heb je nu infeite dus die hoef je niet meer te testen De DC-2 is gebasseerd op de Roland SDD-320 alleen dan in pedaalvorm
    Nou ja, zo ver zou ik niet willen gaan ... Ik weet dat de DC-2 gebasseerd is op de SDD-320, maar ik zou niet zo ver gaan door te zeggen dat ze beiden hetzelfde zijn, haha.
    - facebook

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Nou ja, zo ver zou ik niet willen gaan ... Ik weet dat de DC-2 gebasseerd is op de SDD-320, maar ik zou niet zo ver gaan door te zeggen dat ze beiden hetzelfde zijn, haha.
    DC-2 kopen voor 75 en nu verkopen voor 200?

Senior Member

Standaard

Hij staat dus binnen een dag alweer op MP?
    Vragen kan altijd. Het er daadwerkelijk voor krijgen is een ander verhaal.
    Je moet handelaar worden
    Laatst gewijzigd door apekop; 10 februari 2011 om 00:51

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    DC-2 kopen voor 75 en nu verkopen voor 200?
    Ja, maar, dat moet een ieder zelf weten.
    Nocki heeft ooit eens een 4e hands delay voor 50 van me gekocht, die hij voor 85 weer op de markt bracht. Tja, krom kan je denken, maar ik had ook gewoon meer kunnen vragen .
    Tillens koopt een AC30 voor minder dan 500 euri van Rickert, en verkoopt hem voor 200 meer. Ieder z'n recht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ja, maar, dat moet een ieder zelf weten.
    Nocki heeft ooit eens een 4e hands delay voor 50 van me gekocht, die hij voor 85 weer op de markt bracht. Tja, krom kan je denken, maar ik had ook gewoon meer kunnen vragen .
    Tillens koopt een AC30 voor minder dan 500 euri van Rickert, en verkoopt hem voor 200 meer. Ieder z'n recht.
    Precies. Als hij mij toch niet zo ligt, moet ik hem dan voor €75,- weer verkopen terwijl deze dingen zo rond de €200,- worden verkocht? Het is de normale prijs en hier zie je ze regelmatig voor weggaan, dat die andere verkoper dat niet wist, dat is - hoe cru het ook klinkt - niet mijn probleem.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Hij staat dus binnen een dag alweer op MP?
    Vragen kan altijd. Het er daadwerkelijk voor krijgen is een ander verhaal.
    Je moet handelaar worden
    Standaard prijs hoor, niets absurds aan.
    - facebook

Senior Member

Standaard

Ik geef je groot gelijk. Als dat ding je niet helemaal bevalt en je weet dat ze normaal voor meer verkocht worden...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten