Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21

Discussie: Tonestack

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Bekijk bericht
    Maar in ieder geval, wat ik meer bedoel te zeggen: hij is niet geheel onheerlijk. Hij stelt ook duidelijk dat wat hij bouwt gebaseerd is op andermans ontwerpen: clonetjes.
    Ik zeg niet dat hij oneerlijk is, ik zeg alleen dat hij nogal wat geld vraagt voor iets wat iemand met een paar avondjes knutselen ook perfect zelf kan maken.

Hij mag van mij wel duidelijker vermelden waar z'n kits vandaan komen. Je zult maar een "Master Screamer" gekocht hebben en later ontdekken dat het 1 op 1 een "Newtone The Screamer" is van een paar 10-tjes.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik. Hij stelt ook duidelijk dat wat hij bouwt gebaseerd is op andermans ontwerpen: clonetjes.
    Waar precies?

De enige links die ik kon vinden naar zijn leveranciers zijn dat het om goede leveranciers gaat die wel verstand van effecten en kwaliteit hebben. En dat sommige effecten op basis van byoc of newtone zijn. Deze laatste zin zegt voor een leek totaal niets!
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

Senior Member

Standaard

De eerste regel op de hoofdpagina:

"ToneStack gitaar effecten zijn handgebouwde gitaar effecten, uniek qua design en gebaseerd op de beste effecten die er maar zijn te vinden."

Mij zegt dat iig al genoeg
    -

Senior Member

Standaard

"ToneStack gitaar effecten zijn handgebouwde gitaar effecten, uniek qua design en gebaseerd op de beste effecten die er maar zijn te vinden."
    Daaruit zou ik opmaken dat hij ze zelf ontwerpt en niet dat hij een kitje van een andere winkel voor jou in elkaar zet.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Dat richt zich naar mijn idee inderdaad, in het geval van bijvoorbeeld The Screamer of de Master Screamer of hoe je hem ook wil noemen op de Tubescreamer, en niet op de bouwpakketten.
    Kijk, in die zin is het inderdaad allemaal een beetje vaag. Je vat dingen op hoe je dingen op wil vatten en dat kan dus voor iedereen verschillend zijn. Hierdoor is het dus extra belangrijk om duidelijk je informatie te verstrekken. Maar dat is een eindeloze discussie. Dan kun je uren blijven discussiëren over wat waar allemaal naar refereert en ik denk niet dat het daar om draait.
    Ik denk dat het punt gemaakt is, we duidelijk hebben gemaakt waar Tonestack voor staat en wat ze tussen de regels door dus leveren. Dan zal iedereen individueel moeten beslissen wat je ermee doet.
    Te koop:

Standaard

Ik kreeg vandaag een mailtje binnen van deze website. Ik ben nog nooit op deze website geweest en heb er ook nog nooit van gehoord. Hoe komen zij aan mijn e-mailadres? Via gitaarnet ofzo? Ik kom verder eigenlijk nauwelijks op gitaar-gerelateerde websites.

Ben van dit soort spam totaal niet gediend en heb daarom een mail teruggestuurd. Zo maak je je wat mij betreft niet echt populair, wat vinden jullie?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rudolf Bekijk bericht
    Zo maak je je wat mij betreft niet echt populair, wat vinden jullie?
    Belachelijke prijzen vragen voor slechte builds met nogal wat problemen lijkt me erger voor de reputatie dan een ongevraagd mailtje.

Standaard

idd ik las het net. Wat een held is het

Standaard

het is wel zo netjes om dan even te vermelden dat u eerder wel een aanvraag hebt gedaan. Vandaar dat u ook een email kreeg en volgens heb ik u gemeld dat u uit ons bestand was gehaald.

Nog even ter info de TubeScreamer is geen kit bij new-tone vandaan maar een op veroboard gebouwde tubescreamer.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Aah, de 'eigenaar'/'ondernemer'/'jongen achter' Tonestack heeft zich inmiddels ook aangemeld!
    Of dat zo handig is weet ik niet, maar goed..

Bespeur ik hier dan een vorm van discriminatie? Ik heb namelijk ook ooit geïnformeerd naar een bepaald product, zie begin topic, maar heb deze mail niet mogen ontvangen. Of komt het door de te kritische vragen?
    Te koop:

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten