Sorry, doelde meer op Telecastermaster z'n kritiek.
Sorry, doelde meer op Telecastermaster z'n kritiek.
Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra
ik had Thijser ook op 1
Ja, ik vind de gemiddelde forumsmaak ook niet dadelijk conservatief, in de zin van: enkel klassiekers scoren hoog. eerder bijna omgekeerd. Dat komt mij goed uit natuurlijk ook![]()
Puur objectief gesproken vind ik een LP, een strat, een tele, een Gretsch, allerlei Harmony gitaren mooier dan een Guttlin, maar objectief is een belachelijk begrip in gitaarworld, gelukkig![]()
Als ontwerper moet je wel jaloers zijn op de gasten die hun gang konden gaan toen het historisch el.gitaarcanvas nog zo goed als blanco was. Het Guttlin ontwerp is eerder het resultaat van vermijden wat al getekend was, dan een zoektocht naar perfecte esthetica. Dus als mensen mijn gitaren lelijk vinden (rephrase: oerlelijk, spuuglelijk, om de krachttermen te gebruiken die men graag bezigt) dan begrijp ik dat wel. Komt altijd wel beetje aan maar gelukkig is er tegengas van anderen waarvoor veel dank.
Hell, er zijn zelfs mensen die een tele lelijk vinden, daar kan ik dan weer niet bij
Winaars gefeliciteerd, en Badman bedankt.
Everyone talks about rock these days; the problem is they forget about the roll.
Keith Richards
Toch gewoon ff een dikke 26e plaats gescoord!
Dat had ik echt niet gedacht, bedankt mannen!![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
0 Punten. Volgende keer maar een wat mooiere foto maken.
Gefeliciteerd iedereen! Terechte top 5!
Favorieten/bladwijzers