Prijs bij onze Grote Vriendelijke Reuzen Dozenschuiver is bekend....
http://www.thomann.de/nl/tc_electronic_flashback.htm
De andere pedalen ook trouwens, twee tientjes onder de delay. Ik denk net scherp genoeg, maar dat merken we vanzelf.
Prijs bij onze Grote Vriendelijke Reuzen Dozenschuiver is bekend....
http://www.thomann.de/nl/tc_electronic_flashback.htm
De andere pedalen ook trouwens, twee tientjes onder de delay. Ik denk net scherp genoeg, maar dat merken we vanzelf.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Goh, met m'n nieuwe pedaltrain heb ik bést ruimte over voor 'n extra delay en een envelope filter oid...Ik vind de prijs van de pedalen uitstekend! Ze zitten dan in een prijssegment waar ook andere 'goede' aanbieders te vinden zijn. Zo slecht vind de insteek eigenlijk niet, ik denk dat er in dit segment voldoende geïnteresseerden zijn. De Carbon Copy's e.d. zijn toch ook goed verkocht?
Laatst gewijzigd door Nielsje; 23 januari 2011 om 17:08
Net zo goed als ook Jan Smit goed verkocht wordt, ja. Donkere en rommelige klank, maar verkopen als in de tijd dat alles nog kraakhelder was.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Ik vind de prijs erg redelijk. Ik heb gisteren de vertegenwoordiger van TC al een heads up gegeven dat ik vooral de Delay en de Chorus wil testen. Hij was weer het meest enthousiast om de Dark Matter Distortion. Die schijnt weer als echt Amp drive te klinken. Ik ben benieuwd!
Edit: Eerste leveringen worden rond 5-6 februari verwacht!
Joepie! Ik heb gisteren de Flashback gekocht!
Ik dacht dat ze pas half februari te krijgen waren, maar Maxguitars had ze al. Toen ik in de winkel stond kwamen net de vibrato en chorus pedalen ook binnen.
Gisteren even snel getest en er zitten heeeel veel mogelijkheden op. Pfffff, dat wordt nog heel wat testen de komende dagen, maar er zijn ergere dingen hahaha.
Zo 1-2-3 vond ik de looper best snel en goed werken. De 2290 setting was echt een hele heldere digitale delay (niet voor niets noemen ze dat The Edge setting) en de tape/analogue setting waren het meest geschikt voor het oppimpen van rocksolo's, waar ik hem in 1e instantie voor heb gekocht. Maar dit is dus geen 1 trick pony. De reverse delay is best geinig voor freaky introotjes ofzo.
oe.... tempting....![]()
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
gefeliciteerd Rocker! Je bent een van de eersten, zo niet de eerste, op dit forum.
Ik wil over een poosje (als ik een nieuwe gitaar heb en m'n rack is geupdate en ik uit huis ben) een klein bordje gaan maken en zie de Flanger wel zitten. Die is ook goed als chorus te gebruiken dus ben ik in 1x klaar. Lijkt me erg handig, ook aangezien die erg compact is.
Aanvankelijk zal ik m'n EHX Memory Toy gebruiken, maar de Flashback is inderdaad erg tempting. Het zijn perfecte verjaardagskado's. Helaas moet ik nog 10 maanden wachten :P.
Vandaag binnen gekregen! Klinkt lekker!!! Ben er nog mee aan het spelen, maar het voelt en klinkt goed! Ik denk dat ik deze wel met tevredenheid op mijn pedalboardje kan gooien!
Heel binnenkort eens even op volume proberen, dat lukt thuis nog niet zo... :s
ff verder spelen!
PS: gaat om de delay.....
Laatst gewijzigd door Harm; 3 februari 2011 om 18:56
Favorieten/bladwijzers