Momenteel wacht ik nog op een verklarend antwoord van 'no 1 hops' en 'GeofJackon' over hun lijstjes. Ik hoop dat dat snel gaat volgen...
Momenteel wacht ik nog op een verklarend antwoord van 'no 1 hops' en 'GeofJackon' over hun lijstjes. Ik hoop dat dat snel gaat volgen...
Nee die kansen zijn gewoon verkeken! Hup openbaar maken!
Te koop: Helemaal niks!
Ik wacht nog op 'no 1 hops' omdat hij z'n nummer 4 vergeten was in de top 10. Als er iemand hem/haar kan bereiken... Indien niet, dan overweeg ik de lijst te publiceren onder voorbehoud (en dus nadien aan te passen). Er zullen toch al geen grote verschuivingen meer plaats vinden door die éne lijst![]()
Hee badman,
Als je de lijst openbaar maakt zou ik hem niet meer aanpassen....anderzijds ben je er druk genoeg mee...eigenlijk moet ik me er ook niet mee bemoeien, maar ben wel benieuwd !
Laatst gewijzigd door sideburns; 2 februari 2011 om 11:06
Uitslaaaaaaaaag![]()
Ok, ik heb besloten om de boel kenbaar te maken en de 4 punten van 'no 1 hops' achteraf toe te kennen. We weten niet hoe lang we nog kunnen wachten, dat leek me het beste.
DUS: hou die F5-knop klaar want tussen dit en vanavond volgt de nieuwe topic met de uitslag!!!![]()
Favorieten/bladwijzers