Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    Harmelen
    Berichten
    2.646

    Standaard

    ...Of een losgeschoten verbinding van een chassis deel op de printplaat, vox valvetronics hebben hier ook veel last van.
    Wanneer je sound wegvalt, even aan de speakeruitgang rommelen terwijl je een snaar laat lopen ( klinken ).
    Als dat het geval is, opnieuw vast laten zetten op de print en klaar.


    ...maar kan ook input zijn..
    Het leven is wel leuk! Make your own point.. to point!!
    www.giablo.nl Modificaties en onderhoud.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.035

    Music

    kan best zijn dat dit antwoord al gegeven is omdat ik niet alles heb nagelezen, dus excuses in geval van.... maar dit lijkt mij een breuk in een printplaat: na enige tijd spelen ( warmte ontwikkeling ) zet de printplaat uit waardoor er geen contact meer is dus valt het geluid weg. na uitzetten van de versterker ( is afkoeling ) krimpt de printplaat weer, dus weer contact en kun je weer spelen.
    heb ik gehad met een fender performer 1000. de techneut heeft lang moeten zoeken....

    succes en groeten Pasqual.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arcane Bekijk bericht
    Ha blijkbaar heb ik op een dergelijk probleem met deze amp al een keer gereageerd en daarbij bleek het ook een probleem met een voorversterbuisje.

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...light=vsh2-100

    Lekker geheugen heb ik.....

    Maargoed, hopelijk is het idd de oorzaak, nu maar afwachten tot morgen, de locale muziekwinkel is op maandagen gesloten.

    Ik zal morgen wel even vermelden of het probleem is opgelost met een vervangend buisje.
    Dat was de mijne..

    Maar bij mij was het helemaal geen geluid, ipv een klein beetje af en toe.. En dat was echt een buisje, ik heb toen alle voorversterkerbuisje vervangen (gewoon dezelfde besteld bij thomann geloof ik..) en hij doet het sindsdien perfect. Ik weet helaas niet of die 12at7 buis voor de reverb is, maar als je er toch een keer achterkomt dan houd ik me aanbevolen.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Ik ben dus vorige week even bij de lokale instrumentenhandel hier in de stad geweest, hadden ze alleen pre-amp buisjes van Engl op voorraad, a 35 euro per stuk. Jaaaaa, dag, dacht het niet he.

    Donderdag ga ik weer eens langs de musicstore, en dan haal ik er daar wel een paar.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Zo, er is even wat tijd overheen gegaan. Ben laatst naar de musicstore geweest, echter hadden ze in de winkel zelf geen buizen, die kon je bij t magazijn krijgen.
    Ik heb ze uiteindelijk gewoon besteld via de website, en door wat communicatieproblemen met ups heeft het even geduurd voordat ik ze eindelijk in huis had.

    Nou, buizen er in gezet en het probleem wat er niet mee opgelost, helaas.
    Vanavond gaat de amp naar de dokter.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    De amp heb ik naar Elb-Tech in Hummelo gebracht. 3 dagen later kreeg ik bericht dat het probleem verholpen was en dat ik hem weer kon ophalen. Afspraak gemaakt, en inderdaad, de amp doet t weer prima. Het probleem lag aan de het te snelle productieproces waardoor onderdelen los zijn gaan zitten en geen contact meer maakten, hierdoor waren de eerste twee pre-amp buizen uit geschakeld.

    Prima service, prima prijs en ik weer blij.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Music

    Gefeliciteerd en happy playin'.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top