Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 49

Discussie: Zendrive

Standaard

Oeps!

Het was niet mijn bedoeling om de wijsneus uit te gaan hangen of iemand voor het hoofd te stoten...
    Ik wilde er eigenlijk alleen mee zeggen dat je niet altijd uit kunt gaan van wat je hoort in Youtube filmpjes en dat er nog veel meer goede overdrives zijn voor zijn doel. Dat had ik dus achteraf gezien ook eigenlijk moeten zeggen... Of m'n mond moeten houden...

Mijn excuses.

Senior Member

Standaard

Ik vind in ieder geval de Zendrive compleet anders klinken dan de gemiddelde tubescreamer en al z'n variaties. Ik sta ook absoluut open voor andere suggesties, maar ik vind 'm in ieder geval aan de hand van de clipjes erg goed klinken.

Waarom een clone? De Zendrive is niet overal te testen en het blijft een gok voor mij of het werkt voor mijn doeleinden. De originele is niet bepaald goedkoop te noemen en dan vind ik een clone financieel een wat minder risico. Het was niet m'n bedoeling om mensen voor de schenen te schoppen in ieder geval, dacht dat het wel aardig geaccepteerd was aan de hand van wat ik hier heb gelezen, vandaar m'n suggestie van een clone.

Moderator

Music

Geaccepteerd wordt het als het in de privésfeer gebeurt, dus zuiver voor eigen gebruik of wanneer het een pedaal betreft dat niet meer gemaakt wordt. Er zijn types, ook in Nederland, die zich professioneel pedalenbouwer noemen en gewoon in de advertentie aangeven om welke kloon het gaat. Dat kun je eerlijk noemen, ik noem het schaamteloos.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    een clone
    http://uk-electronic.de/onlineshop/p...6738f707165a31
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Jep.
    Ook schaamteloos.

En zo zijn er ook die een General Guitar gadgets Tubescreamerproject bouwen en het lef hebben om dat via Feedback te verkopen:
    http://www.feedback.nl/gitaar-effect...atic-speedrock
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Moderator

Music

Gebruikt die gast van Eindhoven amps GGGspul? En daar pakt Feedback dan nog een stukkie marge op? Hier past maar één uiting van ongenoegen:

"Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Jep.
    Ook schaamteloos.

En zo zijn er ook die een General Guitar gadgets Tubescreamerproject bouwen en het lef hebben om dat via Feedback te verkopen:
    Au! die zit!
    maar klopt volgens mij niet meer, de originele eerste serie was gebouwd met GGG,daarna is Dr No overgestapt op eigen prints.
    Maar het is niet de enige TS in vermomming in de schappen. En ik heb het originele prototype nog getest, met diverse schakelbare afwijkingen 9 meer laag, midhump weg etc). Peter zelf besliste dat die weg moesten - want schakelaartjes vond ie niks- en zijn favoriete stand was..de TS.
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Jep.
    Ook schaamteloos.

Weet je dit zeker DH?
    TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)

Standaard

Ik was een tijdje geleden gevraagd om deze pedalen te bouwen .

Had er alleen totaal geen tijd voor!
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardduur Bekijk bericht
    Had er alleen totaal geen tijd voor!
    \

Hmm... je onderschrift is outdated...
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Favorieten/bladwijzers