Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1183 van 1214 EersteEerste ... 183683108311331173118111821183118411851193 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.821 t/m 11.830 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThaBluesBreaker Bekijk bericht
    Gebruik jij die buffer trouwens veel op die Fuzz?
    Ben ik ook super benieuwd naar!
    Zeker ook de combinatie met een wah ervoor. In mijn zoektocht naar een goede fuzz, heb ik er reeds velen versleten en geen een die met een wah overweg kan.
    (is op zich een bekende problematiek en Foxrox heeft een oplossing, maar ben niet zo handig)
    Dus nu ga ik deze fuzz maar eens proberen....
    Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

Gebruik jij die buffer trouwens veel op die Fuzz?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
    Zeker ook de combinatie met een wah ervoor. In mijn zoektocht naar een goede fuzz, heb ik er reeds velen versleten en geen een die met een wah overweg kan.
    (is op zich een bekende problematiek en Foxrox heeft een oplossing, maar ben niet zo handig)
    Ik heb de buffer altijd aan als ik de fuzz gebruik. Alles klinkt dan net wat helderder. Als de buffer niet aan staat lijkt het allemaal wat wolliger. Verder vind ik het een lekkere fuzz, alleen moet je de fuzz knop niet maximaal opendraaien.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht

waarom dan geen wah die met een fuzz overweg kan?

@Fuchs & ThaBluesBreaker:

fijne boards jongens!
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Standaard

Ik heb hem nooit aan staan eigenlijk, moet ook zeggen dat ik fuzz combi wah niet heel veel gebruik (omdat ik het gewoon niet zo mooi vind haha), maar ik ga er toch nog eens mee experimenteren. Fuzz op max gitaar volume op 4/5 (strat), vind ik altijd wel een mooi wegstervend soundje met warme fuzz.

"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchachooo Bekijk bericht
    mooi bakkie!
    en ik heb zelf ook meteen nadat ik mijn DD-7 binnen had een tap tempo in elkaar gezet. Ik ga even 60 euro neerleggen voor zo'n lomp Bossding.
    Thanks
    Huh, zo'n bos tap tempo kost geloof ik 25 euro toch? ( is alsnog te veel geld voor een tap tempo :P )

Standaard

nog eens een update van mijn plankje, ga misschien nog de moen en de ts9 van plek verwisselen, moet nieuwe schroeven kopen voor de wah en de echomachine wordt binnenkort vervangen door een ario stereo chorus, voor de rest ben ik erg happy mee speel in een coverband en heb basically drie klanken nodig (clean rhythm, dirty rhythm en lead) en gebruik de phaser en delay / binnenkort leslie om wat 'kleur' toe te voegen. de TZ2 ligt er in geval ik ooit bij een stonerrockgroep ga spelen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fuchs Bekijk bericht
    3x een Arion Stereo Chorus, nice! de mijne (SCH-Z) is ook onderweg, kunnen jullie me er wat meer over vertellen? ik heb al mensen gelezen die hem gebruiken als 'treble enhancer', als vette eighties chorus en als faux leslie, hoe zit dat bij jullie? en welke settings gebruiken jullie? cheers!

Standaard

Zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen zien, ben ik geen fotograaf. Maar ik wilde er ook niet meer tijd en aandacht aan schenken dan nodig was.
    Hier een foto voor de impressie:

Keten: Gitaar -->
    -Stageclix Jack : zat al geruime tijd op dit ding te gassen, maar nog nooit en het echt gezien of niks. Tot op een dag de knoop werd doorgehakt: gewoon bestellen. En zie hier: een vaste waarde op mijn board. (9v voor de onvanger ideaal + accu in de zender, nog idealer!)
    -Korg Pitchblack: doet wat die moet doen, en doet het goed.
    -MXR ZW 44 overdrive: 'voor erbij' gebruik niet ontzettend veel, maar kan altijd handig zijn.
    -Tech 21 SansAmp Character British: Wat een super ding. Erg veelzijdige distortion. Met 2 van mijn favoriete amps in handbereik; de JCM 800 en Plexi.
    -Arion Stereo Chorus: veel over gelezen, maar nog nooit gehoord. Plots kon ik 'm bemachtigen dmv een ruildeal samen met de pedaltrain jnr. Nog geen moment spijt van gehad.
    -Tech 21 Boost D.L.A.: een delay met cleanboost functie en een tap tempo. Ook hier had ik geen ervaring mee, maar omdat ik zo erg te spreken was over die distrortion dacht ik: Tech 21, kan niet mis gaan. En hij bevalt goed.
    - Cabinet Simulator (met di box). Heeft een gebalanceerde XLR out en een ongebalanceerde jack out. Is voor me gebouwd door een pedaaltjesbouwer. Handig apparaat, hoef nu niet persé meer een versterker mee.

Dit alles op een Pedaltrain Jnr. (damn wat een uitvinding, dat ding had ik veel eerder moeten halen, weg met al die houten plankjes!) Gevoed door een Harley Benton Power Plant.
    Band - www.freewaymusic.nl
    Gear - Strats en een Kemper

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Eigenlijk zijn we net een stel wijven...

Standaard

Die Stageclix zit ik ook al een enorme tijd op te GASsen, wat lijkt me dat toch een geweldig ding!

geen gedoe meer met kastjes aan je band vast tapen, en elke x weken loshalen omdat de batterij leeg is...
    Fan van Jimmy Page

Senior Member

Standaard

Ik heb hem nooit aan staan eigenlijk, moet ook zeggen dat ik fuzz combi wah niet heel veel gebruik (omdat ik het gewoon niet zo mooi vind haha), maar ik ga er toch nog eens mee experimenteren. Fuzz op max gitaar volume op 4/5 (strat), vind ik altijd wel een mooi wegstervend soundje met warme fuzz.
    Hé ThaBluesBreaker, ik heb gister eens geprobeerd met de door jou genoemde settings (Fuzz op max, gitaarvolume strat op 4/5) en ik moet zeggen dat dit wel een heerlijk geluid geeft. Ik moet het alleen nog eens proberen met mijn versterker (Fender Blues Junior tweed met V30) voluit, maar ja, buren hè....

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchachooo Bekijk bericht
    Die Stageclix zit ik ook al een enorme tijd op te GASsen, wat lijkt me dat toch een geweldig ding!

geen gedoe meer met kastjes aan je band vast tapen, en elke x weken loshalen omdat de batterij leeg is...
    Ik zit dan toch weer op de beltpack variant te GASsen, maar ook hier hebben ze het probleem die je noemt redelijk goed opgelost. De volledige beltpack click je zo van je band af en klik je op zijn beurt weer in de ontvanger om op te laden. Ideaal!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten