Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Oh wacht, daar had ik nog niet aan gedacht, heb ergens nog een DI liggen, dan is het wel gelijk opgelost

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dribbel_ Bekijk bericht
    ghehe =D


    Nog ff een vraagje, de pot heeft 2 outputs
    -XLR (rechts & links)
    -1/4 jack (rechts & links)

    Wat is nou het beste om aan te sluiten op de PA? XLR zijn natuurlijk gebalanceerd in tegenstelling tot de Jack.
    Het voordeel van de jack is dat de linker ook gelijk je mono aansluiting is, maar de kabels richting de mengtafel lopen eignelijk allemaal via een XLR blok.

    Het nadeel van de XLR is dat dat wel gewoon rechts en links is en geen mono, dus dan zou er dus een verloop kabel tussen moeten van 2 naar 1 kan dat gewoon ?

    Alvast bedankt
    Ehm, één enkele XLR output is gewoon mono hoor. Gewoon XLR kabels erin en naar de multi/P.A.
    De jacks gebruik je bijvoorbeeld als je nog een poweramp wil aansluiten.

    Heeft toch geen nut om 6 meter jack kabel + DI + XLR ertussen te stoppen als het ook gewoon met 1 XLR kan.
    Laatst gewijzigd door Arvoitus; 7 januari 2011 om 18:51

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arvoitus Bekijk bericht
    Ehm, één enkele XLR output is gewoon mono hoor. Gewoon XLR kabels erin en naar de multi/P.A.
    De jacks gebruik je bijvoorbeeld als je nog een poweramp wil aansluiten.

    Heeft toch geen nut om 6 meter jack kabel + DI + XLR ertussen te stoppen als het ook gewoon met 1 XLR kan.
    Ja maar dan krijg je dus mono of de linkerkant, of de rectherkant van het signaal, heb je een stereo chorus die ertussen golft dan gaat dat weer niet op natuurlijk omdat dan de helft weg zou vallen?

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Nou even een update dan maar.

    Ik heb hem ondertussen met de band gebruikt, zowel in de oefenruimte en live en ik ben verkocht. Het was wel een hoop gekloot met sounds zoeken maar ik heb ze nu en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben.

    Thuis speel ik het direct over m'n speakers en dat klinkt tof. Met de band over m'n versterker en tijdens het optreden over iemand anders z'n versterker en je kan het geluid behoorlijk constant houden.

    Dus m'n overige pedalen gaan eruit en dit is een blijvertje

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top