...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.
Zozo, ik heb ook gestemd.
Vond het een hele goede editie dit jaar! Nu afwachten, zelf heb ik eigenlijk geen verwachtingen, mijn inzending is wat te gewoon denk ik.
Mijn lijstje ga ik niet verklappen, maar ik ga wel vertellen dat ik zeker op H.Huisjes en Hendriks heb gestemd! Wat een vette gitaar!
It might get loud!
Hi
Ik zat in het buitenland zonder lapdancer en verbinding met het elektronisch fietspad en dacht dat ik te laat was. Dat is niet zo?
Da's een fijn idee.
Wat ik minder vind is iedereen het makkelijker vindt dan vorig jaar. Doet mij twijfelen aan eh..... ja, aan dus.
Mr. Bad, als ik nou beloof echt morgen te stemmen is dat dan OK?
Dank dank dank, je bent een held.
Vriendelijke groet, Gus
Beste Sjaak,
Stemmen kan nog t/m 31 januari, dus fiets maar rustig aan
Succes met de top 10; die van mij is ook nog niet rond...
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Hi
Dank je. Moet inderdaad beter lezen....
Groet, Gus
Hi
Nu ik er doorheen lees na een aantal weken, zijn de meesten het er over eens dat het leuk is als de volgorde pas op het laatst bekend wordt.
Aan de andere kant is het ook leuk als je ziet dat mensen op jouw gitaar hebben gestemd.
Mijn lijst ligt als bij Mr. Bad als PM, maar de namen die er hoe dan ook op voorkomen:
- WOML
- Episua
- Ukeloeder
- Aaronstonebeat
- Hendrix
- Luca P
- Martijn W
- Thysser
- Budje
- Daan B
Hoe arbitrair ook. Ik heb daarmee niet gestemd op personen/gitaren waarop ik graag wel zou hebben gestemd. Dan had ik een top 25 nodig gehad. En misschien had ik er dan toch ook weer te kort gehad. Daarin zal ik niet de enige zijn, denk ik.
Komt er gewoon op neer dat ik dit veel leuker vind dan dat ik had durven denken!
Mr. B., als je hulp nodig hebt......
Vriendelijke groet,
Gus
Ha, dan heb je al 3x zoveel stemmen dan ik...![]()
Laatst gewijzigd door Nagramoth; 23 januari 2011 om 11:12
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Favorieten/bladwijzers