Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1181 van 1214 EersteEerste ... 181681108111311171117911801181118211831191 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.801 t/m 11.810 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    tnx Lauke. you're too kind! Wil je horen hoe het klinkt dan moet je vanavond toch echt ff langs komen bij Podium Victory in Alkmaar .
    Of wellicht een keer een meeting ergens in Arnhem en/of omtreken?.... iemand?
    Ere wie ere toekomt, het is gewoon een feit
    Alkmaar ligt niet bepaald om de hoek helaas, maar ik ga over 2 weken op kamers in Nijmegen, dus wellicht dan ooit.
    Hoe is je LTD overigens? Ik ben naarstig op zoek naar een overdrive voor m'n AC30, want ik heb alleen een fuzz face op het moment. Het moet een beetje een transparante worden denk ik, want die Vox laat zich niet graag van z'n karakter ontdoen en eigenlijk vind ik dat ook niet bepaald nodig

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Ik ben naarstig op zoek naar een overdrive voor m'n AC30, want ik heb alleen een fuzz face op het moment. Het moet een beetje een transparante worden denk ik, want die Vox laat zich niet graag van z'n karakter ontdoen en eigenlijk vind ik dat ook niet bepaald nodig
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=142698
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Hmmmmm, ik denk dat ik het toch maar eens moet gaan proberen vanavond. Ik had het al eens overwogen omdat ik mijn mini boardje (waar de RC99 op staat) niet meer gebruik. Ik heb wel nét een redelijke Hammond/Leslie geprogrammeerd op mijn Yammie maar het blijft aanlokkelijk.
    U hoort nog!
    En...?
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driftkop Bekijk bericht
    transparante overdrive voor de vox is de odr-1 van nobels. En boosters natuurlijk. Colordrive overdriver. Fa-1 (clone). Trble boosters.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    En...?
    Was wel vet!
    De DLS én de RC99 op mijn synth gezet en dat was heel aardig. Ik moet zeggen dat mijn huidige preset al heel aardig is, maar op bijvoorbeeld een neutraal orgeltje was 't wel cool. Kapt ook net een klein beetje laag frequentiebereik af waardoor de lage orgelnoten iets vriendelijker uit de speakers kwamen. Wel lastig hoor, qua oversturing. In de hogere regionen werd de oversturing vrij snel vrij scherp, hoe subtiel ik 'm ook afstelde. Maar op de Rockstand met weinig gain en op 18V hield de DLS zich héél aardig! De rotary was gewoon erg, erg tof. Het is niet erg praktisch om het als opstelling te houden voor optredens, maar voor in de oefenruimte wel erg leuk om mee te pielen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Ah nice! Ik moet trouwens wel zeggen dat het keyboard van mijn toetsenist niet echt goede drive en leslie sounds aan boord heeft.
    Dus zeker icm met een goeie rotary/drive en amp echt een enorme verbetering.

Helaas voor hem heb ik live mijn eigen spullen nodig... en het is echt niet praktisch inderdaad

Senior Member

Standaard

Ik heb laatst onze viscount intercontinental door mijn vox gegooid. Blij verrast.!
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

Senior Member

Standaard

Heel af en toe heb ik wel goede ideeën...

Junior Member

Standaard

Heb het nieuwe tap tempo kastje in elkaar gesleuteld Werkt perfect en scheelt een hoop ruimte zeg! Toch maar even een update en mijn dank aan Valoosj voor de tip

De loopstation gebruik ik btw alleen voor het oefenen thuis.. Heeft nogal flinke tone-suck..

Standaard

Net nieuwe phaser binnen. (lees 2ehands) Beetje geëxperimenteerd met de plaatsing ervan. Voor bij de wah, acherin geprobeerd. Hier komt klinkt hij het beste lijkt wel al zie je vaak phasers vooraan?

Die Fuzz max volume, dat is geen instelling die is zo versprongen. (beetje hard )

"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten