Hoi Simon!
Ik was ook absoluut niet ontevreden over de Nova, nee, ik vond het zelfs een heerlijk pedaal!
Ik gebruikte echter de presets niet, net als veel van de andere mogelijkheden. Hoewel bands die ik cover (vooral hillsong united) nogal veel delays gebruiken kwam ik erachter dat ik 't gewoon liever simpel hou!
Nu komt er ook nog een M9 bij, dus heb ik alsnog zat delay mogelijkheden!
Maar da's dus vooral, af en toe mis ik 'm wel hoor! een heel erg vet pedaal, maarjah, af en toe moet je ff keuzes maken: door de verkoop van de nova kwam er weer geld vrij voor andere pedaaltjes dus, thats kinda it!
de mudhoney is overigens wel een heel erg vet pedaal zeg!!!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Ja erg vet! Ben niet super fan van chorussen en gebruik deze dus ook vooral als rotary, en dat doetie enorm vet, lekker diep en rijk/complex.
Heb de toetsenist uit mijn band via mijn board en amp laten spelen, orgel geluidje uit die toetsendoos van hem, beetje drive van mijn TOD en rotary uit de RC99, monsterlijk hammond met leslie geluid!!!
Zonde dat je hem toen niet gekocht hebt
thnx man! Me so happy!![]()
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Ja als je hem zo omschrijft dan vind ik het zeker zonde dat ik hem niet gekocht heb
Ach, ik heb nu wel een vintage Deluxe Electric Mistress rondslingeren, daar komen ook mooie geluidjes uit![]()
tnx Lauke. you're too kind! Wil je horen hoe het klinkt dan moet je vanavond toch echt ff langs komen bij Podium Victory in Alkmaar .![]()
Of wellicht een keer een meeting ergens in Arnhem en/of omtreken?.... iemand?
NiteFly, werkelijk schitterend. Vriend van me krijgt lekkere sounds uit z'n Zendrive. Ben een fan! En zo'n Suhr Riot, hoog wannahave gehalte!
Laatst gewijzigd door Fragedallic; 20 januari 2011 om 09:37
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
damn als ik zo op tonepad.com kijk krijg ik meteen een GAS aanval en wil ik bijna elke layout op die site gebruiken
niet eens omdat ik ze nodig heb maar omdat het kan![]()
Fan van Jimmy Page
Tnx GuitarLeon.
Alles zelf uitgevoerd. kostte wat uitzoekwerk en understanding maar dan valt het best wel mee.
de momentary switches komen van Ebay, maar ze zijn ook te koop bij Tonefactory . Ebay was uiteindelijk goedkoper.
De leds komen van een lokale electro boer. maar wil je die online bestellen dan raad ik newtone-online.nl aan.
wbt voor het opheffen van de volume dip.
De SMD weerstanden mocht ik gebruiken van onze medische techniek ( ik werk in een ziekenhuis ). Zij hebben het betere soldeerspul in huis dus die kon ik even lenen.
SMD weerstanden geven een wat meer profi resultaat imho i.p.v. zo'n bulk van een metalfilm resistor met krimpkous zoals sommige dit hebben gedaan. Maar dat werkt natuurlijk ook. gebruik dan 24k ter vervanging van de 35k. Sommige hebben 22k gebruikt maar dat gaf bij mij net een te grote volumeboost. Er zitten nu 24k SMD weerstanden in.
nu nog de double preset mod. Maar dat doe ik in het weekend.
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Hmmmmm, ik denk dat ik het toch maar eens moet gaan proberen vanavond. Ik had het al eens overwogen omdat ik mijn mini boardje (waar de RC99 op staat) niet meer gebruik. Ik heb wel nét een redelijke Hammond/Leslie geprogrammeerd op mijn Yammie maar het blijft aanlokkelijk.
U hoort nog!![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Ok , thanks voor de tips.. Ik denk dat ik het voorlopig hou bij het veranderen van de LED's en het aanpassen van de schakelaars. De volume drop mod is aan mijn soldeercapaciteiten niet besteed.... ook zo met de double preset mod. Deze zou ik ook graag doen, maar hiervoor ben ik net niet handig genoeg....
Favorieten/bladwijzers