Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 27 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 269

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    En de headroom is verhoogd door de interne spanning omhoog te gooien. Dat doen er niet veel, werkt naar mijn idee uitstekend dus ik ben benieuwd.
    Ik vind dat wel een leuke ontwikkeling. Bij de OCD, DLS werken ook beter met een hogere spanning, en de Diablo heeft een schakelbare verdubbelaar, en dat werkt ook erg goed. Het is een leuke, 'simpele' manier om een heel ander geluid uit je pedaal te trekken.

Dynamische drives for the win!

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Helaas wordt je geluid dan ook gemute, waardoor het eigenlijk mid-song onbruikbaar wordt. Leuk idee, voor een klein pedaal - maar de Echo Park heeft daar, voor mij, dan nog de voorsprong met zijn design.
    Als je enige gitarist bent kan het storend zijn, maar op zich, live, mwoh... die twee verschillende manieren van trappen op de Echo Park vond ik juist afleiden. Ik ben geen lompe trapper en heb een aardige coördinatie, maar ik vond het afleiden dat je harder en zachter kon trappen. Afijn, voor elk wat wils dus.

Hoe dan ook, ik heb net een lange demo zitten kijken en het is me even ontgaan of deze al gepost was, dus bij deze:

http://www.youtube.com/watch?v=pvCC1TfNfb4

Ik vind het toch wel één van de betere alleskunners van dit moment. Nou houd ik daar persoonlijk niet zo van, maar veel waar voor het geld hoor. Stereo in, alle modes klinken oké tot goed, de dubbele delay werkt prima, audio tapping, makkelijke verwijdering van de achterkant (dip switches): uitstekend hoor.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Volgens mij was 'ie idd nog niet gepost, maar het is een zinvol (en veel te lang) filmpje. Lijkt mij ook een toffe delay om op een pedalbord te hebben, als ik die ooit nog ga maken XD.

Senior Member

Standaard

Eigenlijk helemaal niet related, maar kan iemand mij vertellen welke gitaar Peredur ap Gwynedd van Pendulum in deze clip met de TC Flashback gebruikt? Ziet er echt fantastisch uit.

Moderator

Music

Ik zie 'm elke keer niet helemaal lekker in beeld en volgens mij ook deels in spiegelbeeld, maar het lijkt een beetje op het monogram van Suhr.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik vind het toch wel één van de betere alleskunners van dit moment. Nou houd ik daar persoonlijk niet zo van, maar veel waar voor het geld hoor. Stereo in, alle modes klinken oké tot goed, de dubbele delay werkt prima, audio tapping, makkelijke verwijdering van de achterkant (dip switches): uitstekend hoor.
    Je vergeet de kwartnoten/dotted 8th (of een combinatie van beide) en de kleine footprint van het pedaal.

En gezien de prijsklasse is dit zeker eentje om in de gaten te houden !
    Mijn knutsel pagina:
    www.gemini-guitars.nl (non-commercial)

Moderator

Music

Ik vergeet niks, ik heb alleen geen zin om álles op te sommen
    Maar inderdaad, klinkt zeer veelbelovend. Zowel qua specs als op de demo's.

Standaard

Ken ze al een tijdje, komen (midden) februari uit in Amerika met een adviesprijs van 169 dollar. Voor de mensen die hier een fisherprise of duplo-idee kregen: eens, maar wacht tot je ze kan proberen want dit is de langverwachte lijn waar ze het over hadden toen de Polytune uitkwam (was voor TC Electronic redelijk uniek qua "design" en uiterlijk, normaal zijn ze een stuk soberder en old skool TC-style qua uitstraling, nu (na de polytune dus) de kleurtjes nog dachten ze zeker en als je dat dan doet, doe het dan TELETUBBIE STYLE!) . Het USB gat dient voor twee zaken: RMA en Toneprint. Polytune is overigens niet backwards compatible met Toneprint software, maar waarom zou je dat ook willen? Ze hebben het toch eenzijdig afgesloten dus echt klooien met Polytune kan je toch niet.

Overigens zag ik iemand hier met een vraag over het USB gat bij de Polytune, en dat het zou dienen voor de looks (o.i.d., is alweer paar minuten geleden ): USB bij Polytune is bedoeld voor firmware en RMA. Heeft alles te maken met de weg die TC wil bewandelen. G-System e.d. kregen er een, nu deze lijn (polytune en teletubbiepedalen) en toekomstige pedalen zullen het ook krijgen met steeds nieuwe en meer functionaliteiten. Hopelijk dan weer old skool saai qua looks .

Toneprint is leuk extraatje, maar ik had liever een dynamisch aanpasbare USB interface ter vervanging van het oude en vertrouwde MIDI. Ooit komt dit er, weest gerust digitale medemens, maar het is nu nog niet de tijd helaas. Ik zal pas echt toeslaan qua pedalen zodra deze features komen.

Verder moet ik toch even zeggen dat ik het betreur van de kleuren. De naamgeving tot daaraan toe... Maar die kleuren hadden echt niet gehoeven. Als echte TC-fanboy hou ik gewoon van het lekker eigenwijze saaie functionele van oudsher gebruikte saaie sobere kleurstellingen. Maar wellicht dat ze met deze kleuren juist wel een gat in de markt slaan ofzo... Aan de ene kant denk ik: voor de 11-16 jarigen onder ons is er Behringer enzo in leuke kleurtjes en "stoere" serienummers, voor de 18+ers zijn er tal van andere merken die goedkoper zijn dan deze pedaaltjes en neem aan dat iedereen die 25-30+ is sowieso deze pedaaltjes niet wil of zal nemen vanwege de kleur (ik zou het overigens niet zo heel erg vinden als het technisch gewoon superieur is voor mijn situatie)... Dus welke doelgroep willen ze hiermee bereiken? Wellicht dat iemand nog een leuke theorie heeft.

@Mitch, ik vind deze nieuwe serie (nja nieuw... nieuwe aanvullingen op bestaande serie is het eigenlijk) eigenlijk qua functionaliteiten en wat ik er tot nu toe van gezien heb erg veelbelovend, ook de prijs dus ik sluit me aan bij je dat het een veelbelovende alleskunner is. IK WIL ZE TESTEN!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

Wat Mitch zegt en Nielsje heeft geleerd...(verdomme, en ik wilde het ook juist posten, toen ik die posts voorbij zag komen, hahahaha) ik zit hier te lang

Eerst luisteren en dan oordelen
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Tankman
    Guest

Standaard

Waarom zit je zo te hameren op de kleur. Een effectpedaal kies je toch niet op hoe hij eruit ziet, maar hoe hij klinkt! Ze hadden de hele lijn in barbie roze van mij mogen maken, als ie maar doet wat ie moet doen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten