Ja dat is juist het charme van de AC30 imo, het echte AC-clean tot je doodgaat van de geluidsdruk!.
En een Marshallsound uit een AC30... Hoe wil je dat voor elkaar krijgen? Zelfs met een Marshall pedaal (Guv'nor bijvoorbeeld, klinkt erg Marhall) ga je er gewoonweg geen echte Marshallsound uit krijgen. Waarom niet gewoon een leuk Marshallversterkertje erbij kopen? Jouw AC30 is neem ik aan combo? Wellicht kan je die Marshall (head) dan zelfs wel over die speakers kunnen spelen (al mis je dan wel de Marshall-Celestion combinatie, die ik nu net weer lekker vind klinken). Wat ook kan is een leuke Marshall combo. Je tilt je alleen wel een ongeluk met 2 combo's, maar een goede sound kost wat!. En altijd nog beter dan combo+head+cab.
Ik zou dan denk ik zelfs gaan voor een wat groter (MIDI-)pedaal, gewoon omdat het kan en koel is. Dan dump je al je effecten lekker in een doos of kist (of zoals sommigen doen: in de onderkant van je combo) en kan alles lekker remote besturen in precies de combinatie die je wil, in de vorm van presets. Of wilde je simpel?. In dat geval gewoon een A/B-box gebruiken, moet dan helemaal goedkomen.
Favorieten/bladwijzers