Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 50 van 107 EersteEerste ... 40484950515260100 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 491 t/m 500 van 1063
    Senior Member

Standaard

Jasper ja, rotjoch!

Nee, ff serieus, ik ben zeer content met m'n huidige speakers en de rest van m'n gear, heb niet veel behoefte aan extra gear op dit moment, alhoewel....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Jasper ja, rotjoch!

Er is er hier in ieder geval iemand heel blij mee. (en dat is niet mijn moeder )

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Jasper ja, rotjoch!

Nee, ff serieus, ik ben zeer content met m'n huidige speakers en de rest van m'n gear, heb niet veel behoefte aan extra gear op dit moment, alhoewel....

Haha lastig he. Eigenlijk zou je op gegeven moment gewoon tevreden moeten zijn met je gear. Maar je blijft altijd maar zoeken naar verbetering en verandering eigenlijk.
    Ik ben nu met me versterker en cabinet klaar voorlopig.
    Maar nu ga ik nog met effecten expirimenteren en ik wil nog ander gitaartje, dus ben voorlopig nog niet klaar haha.
    Denk wel dat de blackmore een blijvertje is. Als er andere amp komt moet hij erbij komen
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

Heeft iemand hier toevallig ervaring met die Orange PPC412HP cabs? Dus de High power 400 watt variant en niet de V30 cab.

Standaard

Voor het geld is de Harley Benton G212 Vintage echt een topper...185 euro bij Thomann.de.
    Met echte celestions! Niemand die voor 20 euro een cab kan maken om de speakers heen.
    De cab klinkt echt top; je kan er echter geen andere speakers in doen omdat alles dichtgelijmd zit en niet geschroefd aan de achterzijde.

Senior Member

Standaard

Voor de liefhebbers: weer ff bijgewerkt met extra 2x12 cabs en op alfabetische volgorde:

te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Hey allemaal..

omdat ik nog-altijd een nieuwe cabinet voor bij mijn HT-20 combo aan het zoeken ben, heb ik even een vraagje:
    Kunnen jullie me eens goed uitleggen wat het verschil is tussen de volgende speakers:
    - Celestion G12M Greenback
    - Celestion Vintage 30
    - Celestion G10 Vintage
    - Celestion G12H

Die speakers zitten in de volgende cabinetten die ik wel interessant vind:
    -Blackstar Artisan 212 cabinet
    -Marshall 1960TV cabinet
    -ENGL Classic cabinet
    -Line6 DT50 cabinet

Mijn budget is €700, muzieksteil is erg breed, maar vooral muziek zoals Billy Talent, Against Me! en Kids In Glass Houses. de muziek die ik zelf maak, is rock achtig, wat een beetje lijkt op de genoemde bands.

Grtz.
    Ijselrobo 07
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Fijn, dit topic is geupt. Dacht er van de week nog aan.

de v30 heeft imho veel laag en minder hoog en nog minder mids. Ik vidk niet dat ik t n fijne speaker vond in zn eentje. hij heeft meet nodig. Ik heb nu een gruwelijk lekkere tone met 2v30's, 1 g1265 en 1 g12t75.

Ik vind g1265 lekker onder n marshall, maar verder eigenlijk nergens onder. De v30 is superstrak, en weinig muzikaal, weinig juice...

Die anderen ken ik niet.

Ik ben benieuwd naar de classic lead, en de speakers die in de mesa
    roadking combo zitten.

Senior Member

Standaard

hangt sterk af in welke kast je V30's stopt. In mijn bogner 4X12 komen ze wel goed uit de verf.

@Ijselrobo 07: 700 euro brengt je op het terein van de 2dehands mesa's en bogners. De bogner OS2X12 is voor 700 euro prima te krijgen, er staat ook een mesa recto(2X12) op mp. Als je goed zoekt en geluk hebt kun je een 4X12 van bogner of mesa op de kop tikken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    hangt sterk af in welke kast je V30's stopt. In mijn bogner 4X12 komen ze wel goed uit de verf.

@Ijselrobo 07: 700 euro brengt je op het terein van de 2dehands mesa's en bogners. De bogner OS2X12 is voor 700 euro prima te krijgen, er staat ook een mesa recto(2X12) op mp. Als je goed zoekt en geluk hebt kun je een 4X12 van bogner of mesa op de kop tikken.
    De nieuwprijzen van Bogner cabs zijn flink gestegen (met ingang van 1 januari kost de 2x12 zelfs 900 euro geloof ik, tegenover ongeveer 700 2 jaar geleden). Tweedehands is een 2x12 voor 500-600 een mooie prijs. Een 4x12" moet je richting de 800 denken (nieuwprijs is 1250 ongeveer geloof ik).

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten