Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 50 van 86 EersteEerste ... 40484950515260 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 491 t/m 500 van 856
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    die staat voor de moment op nummer1 voor mij
    EMG's en een Floyd. Mooie gitaar hoor, maar niet mijn stukje cake.

Standaard

Ik kan het niet laten. Ik doe mee met mijn Framus Diablo Pro.

Tankman
    Guest

Standaard

We hadden exact zo een Framus in de winkel hangen! Niet toevallig in Alkmaar gehaald?

Ik blijf erop staan dat die slagplaat er niet bij past. Ik heb die gitaar zo vaak met mijn collega bestudeerd. Verder wel een prachtig stuk hout. Toch een van de gitaren die ik het fijnst vind spelen van alle gitaren die ik tot nu toe hebben mogen bespelen in mijn leven. Daarnaast klinkt hij ook gewoon goed. Het is ook een van de meest veelzijdige gitaren die ik ken. 5-way switch en nog een coil tap op alles!(waar mogelijk)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    die staat voor de moment op nummer1 voor mij
    Wat een lelijk kut ding
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niekb Bekijk bericht
    Is niet origineel, ik vind juist de basic uitstraling van de 'The Paul' zo vet.

Ziet er netjes uit verder. Ik vermoed dat er wel het een en ander aan gedaan is. Zo niet dan is ie mooi geconserveerd.
    Hoi Niekb,

Ik heb 'm zo gekocht, inclusief slagplaat. Vind het eigenlijk wel prima zo, al ben ik het met je eens dat zonder plaat mooier is. Maar ik heb nogal de neiging om mijn pink op het hout te leggen, en dat geeft nare plekken. En dan spreek ik uit ervaring.

Verder is 'ie ook niet heel origineel meer. In het verleden is er een laag zwarte lak overheen gegaan, daar zitten nog wat resten van onder de volumeknoppen. Originele elementen zitten er helaas ook niet meer in. Daar ben ik naar op zoek, maar die kosten nogal wat tegenwoordig (t-tops).

Hmm, volgens mij ben ik mijn aanmelding behoorlijk aan het degraderen. Maar het is een prima gitaar hoor!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jovahe Bekijk bericht
    Ik kan het niet laten. Ik doe mee met mijn Framus Diablo Pro.

Ik heb er ook zo eentje, zwart geolied. Ik vind 'm geweldig klinken en enorm veelzijdig.
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
    Ik heb er ook zo eentje, zwart geolied. Ik vind 'm geweldig klinken en enorm veelzijdig.
    Di zwarte hadden we ook een tijdje hangen. Ook niet toevallig die van jou? Die zwarte vond ik de mooiste uit de serie.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gervaas Bekijk bericht
    Hoi Niekb,

Ik heb 'm zo gekocht, inclusief slagplaat. Vind het eigenlijk wel prima zo, al ben ik het met je eens dat zonder plaat mooier is. Maar ik heb nogal de neiging om mijn pink op het hout te leggen, en dat geeft nare plekken. En dan spreek ik uit ervaring.

Verder is 'ie ook niet heel origineel meer. In het verleden is er een laag zwarte lak overheen gegaan, daar zitten nog wat resten van onder de volumeknoppen. Originele elementen zitten er helaas ook niet meer in. Daar ben ik naar op zoek, maar die kosten nogal wat tegenwoordig (t-tops).

Hmm, volgens mij ben ik mijn aanmelding behoorlijk aan het degraderen. Maar het is een prima gitaar hoor!
    Goed dat het zwart er weer af is dan. Ziet er goed uit hoor.
    Jammer van de T-tops die missen. Deze zijn inderdaad prijzig tegenwoordig. Aan de andere kant als deze lekker speelt en klinkt is het goed toch?

Hoe dan ook denk ik dat deze wel een plekje krijgt in mijn top 10

Standaard

@ Tankman: Ik heb deze in Vlaardingen gehaald, niet in Alkmaar. Ze kregen ze daar niet verkocht. De meeste mensen kopen liever een Fender voor die prijs. Ik heb hem voor een hele mooie prijs kunnen kopen Ik vind de slagplaat wel erg goed bij de gitaar passen. Een erg mooie gitaar om te zien en hij speelt inderdaad erg fijn en klink ook nog eens geweldig!

@ stikel: Ja zwart is ook erg mooi. De zwarte versie was alleen gelijk al een stuk duurder en dat vond ik het niet waard. Erg fijne en vooral veelzijdige gitaar inderdaad!

Senior Member

Standaard

ik krijg t tegelijk warm en koud van die ibanezenbacker... Damn, dat is lekker!!!!!!!!!!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten