Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1170 van 1214 EersteEerste ... 170670107011201160116811691170117111721180 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.691 t/m 11.700 van 12136
    Senior Member

Standaard

Zo te zien staat de DD-7 op een gewone delay, en niet op de looper.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    vet bord! is dat nu een rockcase van warwick!?

welke kabeltjes gebruik je daar!? ik heb nu een mengelmoes en wil gewoon een aantal goede kabels hebben ipv stagg bende (heb ook een paar van naar ik meen planet waves die dan wel weer ok zijn )! ik hoor wel goede verhalen over die van Thomann?

http://www.thomann.de/nl/pro_snake_p...nkel_015_m.htm

iemand ervaring daarmee!?
    yes die gebruik ik ook.
    Zien er mooie uit en werken perfect. Fijne kabeltjes!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Zo te zien staat de DD-7 op een gewone delay, en niet op de looper.
    voor die ene keer dat ik een looper gebruik zet ik mijn DD-7 gewoon op loop :P
    Fan van Jimmy Page

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Inderdaad een heel vet pedaal die Shape Shifter, klinkt ook erg goed. Heel handig die tap tempo. Helaas past hij niet meer in mijn bord, anders had ik overwogen om hem te kopen. Waarom heb je je bord niet meer oranje? Ik vond dat wel mooi eigenlijk
    Die tap tempo is wel echt super handig inderdaad. Ik wou die er ook percee op Jaa dat oranje was wel leuk, maar het is gewoon veel makkelijker om overal klitteband te hebben als je pedaaltjes gaat verplaatsen enzo De flightcase is van buiten nog wel helemaal oranje alleen van binnen niet meer..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    vet bord! is dat nu een rockcase van warwick!?

welke kabeltjes gebruik je daar!? ik heb nu een mengelmoes en wil gewoon een aantal goede kabels hebben ipv stagg bende (heb ook een paar van naar ik meen planet waves die dan wel weer ok zijn )! ik hoor wel goede verhalen over die van Thomann?

http://www.thomann.de/nl/pro_snake_p...nkel_015_m.htm

iemand ervaring daarmee!?
    Ik gebruik kabels van Planet Waves (deze: http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/G...ACC0002764-000) Ik heb totaal geen last van tone-suck en de kabels zijn verder helemaal prima en nog betaalbaar ook

De flightcase heb ik trouwens zelf gemaakt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchachooo Bekijk bericht
    gebruik je dat loopen zo vaak dat je een aparte Loop Station nodig hebt ipv de Hold functie op de DD-7?
    Ik gebruik die loopfunctie uit mn DD-7 eigenlijk nooit, die werkt ook niet fijn. De loop station had ik ook al veel eerder en zit ook een drumcomputer in enzo en presets. Is een fijn ding om thuis mee te oefenen, live gebruik ik die nooit en doe ik m ook niet in mn keten (heeft nogal flinke tone-suck namelijk :S)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterVermeulen Bekijk bericht
    Naar:
    Niet dat je meteen plek te kort hebt, maar die tap tempo knop is toch echt wel te groot. Je kan voor erg weinig geld een bakje maken dat rechts naast de delay zou passen op die open plek die daar nu is. Dan kunnen er nog 2 mooi pedalen bij
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Senior Member

Standaard

Hier ook maar even mijn gitaarbordje, basbordje had ik een paar posts gelden al gepost.
    De Jamman delay staat er naast omdat ik die pas heb. Ik wil hem wel live gaan gebruiken. Hij past sowieso niet meer in de kist en hij heeft ook een eigen voeding nodig (Hij is vegetariër).

Laatst gewijzigd door apekop; 6 januari 2011 om 13:24

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht

Leuke verzameling! Moet de Jamman de UD stomp gaan vervangen? Hoe bevalt de Chi wah wah je eigenlijk? en wat is dat witte pedaal? Lijkt haast wel een Paul Lenders pedaal met die switch..

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj Bekijk bericht
    Niet dat je meteen plek te kort hebt, maar die tap tempo knop is toch echt wel te groot. Je kan voor erg weinig geld een bakje maken dat rechts naast de delay zou passen op die open plek die daar nu is. Dan kunnen er nog 2 mooi pedalen bij
    Hey, thanks voor de tip. Ik vind die tap tempo van Boss ook wel erg groot en daarom onhandig. Ik heb zelf nog geen ervaring met het maken van een tap tempo kastje. Is zoiets erg moeilijk om te maken? Je bedoeld denk ik zoiets? http://brokenheadstock.com/pictures/gear/taptempo.jpg. Ik heb al wel gekeken naar onderdelen bij Newtone, maar kwam er nog niet echt uit..

Senior Member

Standaard

Dat is het inderdaad. Je hebt een mono jack, zo'n bakje en waarschijnlijk een momentary switch. Dat moet je even bekijken in de handleiding van je DD-7. Als het geen momentary is, dan is het een latching. Je verbindt dan met 2 draadjes de jack aan de schakelaar en klaar. In totaal misschien een uur werk met boren van de behuizing erbij (voor je dit doet, zet het even goed uit om zeker te zijn dat alles past. Bij dit zal het wel geen probleem vormen, maar je maakt snel een fout en dan krijg je je jack er niet meer bij omdat je schakelaar in de weg zit...).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Leuke verzameling! Moet de Jamman de UD stomp gaan vervangen? Hoe bevalt de Chi wah wah je eigenlijk? en wat is dat witte pedaal? Lijkt haast wel een Paul Lenders pedaal met die switch..
    Nee, de UD stomp is mijn belangrijkste 'wapen', die gaat er nooit meer uit. Ik heb er zelfs twee, eentje als backup (alhoewel dat eigenlijk overdreven is vind ik nu).
    De Jamman delay gebruik ik als looper. Maar ook de delay in de Jamman vind ik behoorlijk goed. Heel handig is dat je de looper kan syncen met de delay. Helaas kan je maar drie delay presets opslaan in de Jamman. Maar goed, daar heb ik dan weer de UD stomp voor met 99 presets.

Het witte pedaal is een BuffTool van Paul Lenders. Het is een buffer en als je hem intrapt dient hij ook als clean boost. Paul heeft ook alle bekabeling gedaan etc.

De Chi Wah Wah bevalt goed. Ik heb ook nog een mooie Vox Gamopat mod wah, deze klinkt eigenlijk nog iets beter, maar was te groot voor in de kist. Daarom heb ik de Chi Wah Wah gekocht. Die is minder lomp en wat makkelijker, de Vox mod gaat daarom weg
    Laatst gewijzigd door apekop; 6 januari 2011 om 15:14

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten