Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 25 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 242
    Senior Member

Standaard

"One trick pony's" zijn wel vaak de beste pedalen.
    Ik heb b.v. ook een Ross Phaser, geweldig ding, maar kan dus maar één ding; faseren.

Ik zit ook nog steeds te GASsen op de Goudie FX OTP (One Trick Pony), puur vanwege de naam, én dus z'n vermoedelijke sound.
    Ik ga hem binnenkort nog 's testen.

Standaard

Ik heb er ook een paar. De TS10 heeft een van de print gebroken jackuitgang en dc-in jack maar werkt feilloos. De CP10 staat standaard op mijn bord maar staat zelden aan. De OT10 heb ik ooit eens gekocht om te experimenteren maar ik kan er niets nuttigs mee, ruilen voor een SS20? De GE10 gebruik ik als (gekleurde) boost en één MS10 is gemod, één niet.... Voor de heb wil ik nog wel eens een LM7 en een SS20. Dan heb ik volgens mij alle drives en distortions uit deze serie, bruikbaar of niet........

P@ul

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Wat een leuke pedalen hans!zijn die allemaal van jou?
    HERRIE.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2350 Bekijk bericht
    Voor de heb wil ik nog wel eens een LM7 . Dan heb ik volgens mij alle drives en distortions uit deze serie, bruikbaar of niet........

P@ul

De LM7 wil je niet.... meest waardeloze Ibanez pedaal ooit verzonnen (op basis van een FatCat trouwens)
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Senior Member

Standaard

Maar de LF7 staat bij mij wel heel hoog op m'n verlanglijstje, da's ook de enige uit de 7 serie die ik wil hebben.
    ONRUST NV
    De multi industriële muziekfabrikant
    onverstaanbaar helder zonder meer
    Vroeger, toen de knaken nog van hout waren en de pliesie nog op varrekens reed

Standaard

Fijn. Maar die is niet uit de 7 serie. De LM7, LA Metal, is uit de 10-serie (vreemde eend in de bijt).
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onrust nv Bekijk bericht
    Maar de LF7 staat bij mij wel heel hoog op m'n verlanglijstje, da's ook de enige uit de 7 serie die ik wil hebben.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Fijn. Maar die is niet uit de 7 serie. De LM7, LA Metal, is uit de 10-serie (vreemde eend in de bijt).
    De LF7 (LoFi) is dan wél weer uit de 7 serie maar wat de relevantie ervan is weet ik ook niet.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    "One trick pony's" zijn wel vaak de beste pedalen.
    Ik heb b.v. ook een Ross Phaser, geweldig ding, maar kan dus maar één ding; faseren.
    Daar zit absoluut een kern van waarheid in: ik heb een ouwe afgetrapte EH Screaming Bird en dat ding is maar voor één ding goed: instant Brian May!

Maar de LM7 (en in mindere mate de DS10) nemen je mee naar een heel donker plekje in de jaren 80 waar het ruikt naar peroxide en coke en uit de speakers "The Cradle of Love" schalt...

Brrrrrr!
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

Ah OK dan ik vond het ook al vreemd dat er een 7 peNdaal genoemd werd in een 10 topic.

Volgens mij zijn de 10 serie de laatste goede serie van ibanez.

Maar dat lo fi filtertje vind ik echt geniaal. Een analoog filter voor minder dan 70euro, echt kicke.
    Kan je ook behoorlijk zieke geluiden mee fabriceren.

Maar wat is eigenlijk zo speciaal aan mosfet distortions? Heb er nog geen gehoord, maar zijn die rauwer in vervorming ofzo?
    Laatst gewijzigd door onrust nv; 5 januari 2011 om 00:38
    ONRUST NV
    De multi industriële muziekfabrikant
    onverstaanbaar helder zonder meer
    Vroeger, toen de knaken nog van hout waren en de pliesie nog op varrekens reed

Standaard

De LM7 wil je niet.... meest waardeloze Ibanez pedaal ooit verzonnen (op basis van een FatCat trouwens)
    Dat hoor ik van iedereen en ik geloof het dus best. Daarom schreef ik ook "voor de heb" en niet "voor het fantastische geluid" :-)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten