Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 20 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 197
    Senior Member

Standaard

Oe.. dit gaat reacties losmaken.. hehe..
    Te koop EHX Hum Debugger Te koop
    PM me bij interesse
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Voor Les Pauls met walnoten paduk cocobolo kersen wenge purperhart laminaat gelden héél andere regels...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik Heb n ongelooflijke hekel aan pedaaltjes.bevorderd t speelplezier niet. Het lijkt alsof ik veel van anderen speel, maar ik denk dat dat wel meevalt. Ik speel eerder in hun stijl, dat genre, en niet perse hun nummers.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e! Bekijk bericht
    Oe.. dit gaat reacties losmaken.. hehe..
    Hmmm... waarom?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Ik Heb n ongelooflijke hekel aan pedaaltjes.bevorderd t speelplezier niet. Het lijkt alsof ik veel van anderen speel, maar ik denk dat dat wel meevalt. Ik speel eerder in hun stijl, dat genre, en niet perse hun nummers.
    Zo ieder zn ding en voor mij... pedaaltjes, fx-processor, racks of modelers maakt mij niet zoveel uit zolang het maar klinkt en bruikbaar is... toch?

Maar het is inderdaad lastig om een amp te vinden die alles in huis heeft. Dat is 1 van de redenen waarom ik een rack heb waar ik alles mee kan doen.

Standaard

Kan je niet gewoon een deal maken met Nocki, dat jullie om de paar weken de gear ruilen ofzo ?

Hebben jullie om de paar weken wat nieuws en tegen de tijd dat dat het toch niet is moet je alweer ruilen, ik zie voordelen.

Senior Member

Standaard

Het zoeken is eigenlijk wel klaar, ik weet wat ik wip...
    Ja, ik weet ook wat ik wip, maar soms wil je wel eens wat anders wippen...
    Mannen eigen hoor...niks om je voor te schamen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc Oblivian Bekijk bericht
    Ja, ik weet ook wat ik wip, maar soms wil je wel eens wat anders wippen...
    Mannen eigen hoor...niks om je voor te schamen
    Haha

Één basissound >>> JCM 800/JMP2203/4, paar pedalen, een mod (2e mastervolume), en een treble bleed op je vol. pot v.d. gitaar: alle sounds die ik nodig heb, van zware metal tot lichte jazz, kan prima.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Kan je niet gewoon een deal maken met Nocki, dat jullie om de paar weken de gear ruilen ofzo ?

Hebben jullie om de paar weken wat nieuws en tegen de tijd dat dat het toch niet is moet je alweer ruilen, ik zie voordelen.
    nee, nocki vérkoopt veel. ik kóóp veel en verkoop nauwelijks :P

tuurlijk kan je allerlei geschikte tones halen uit bijvoorbeeld een jcm800 met wat pedalen, maar dat wil ik niet. dat is zoiets als rijden in een porsche cayenne. kan van alles wel, off-terrain, de kids naar voetbal brengen, boodschappen, scheuren over het circuit en aardig meedoen met de grote jongens, je ouwe oma naar de kapper rijden... maar voor een aantal dingen heb je toch eigenlijk gewoon een ras-scheurmachine nodig (of juist een 'kinderkoekblik' zoals de renault espace, om maar wat te noemen).

zo heb ik dat ook. ik heb 'moods' en de ene keer krijg ik niet te pakken wat ik in mijn hoofd heb op de engl, maar wel op de marshall, en niet op de mesa, maar wel op de engl.

het kan allemaal wel, ik zou ALLES op de engl kunnen doen, maar of ik t leuk vind? of ik er blij van word? neuh. ik vind het zoeken naar tones en sounds juist leuk.

Senior Member

Standaard

zo heb ik dat ook. ik heb 'moods' en de ene keer krijg ik niet te pakken wat ik in mijn hoofd heb op de engl, maar wel op de marshall, en niet op de mesa, maar wel op de engl.

het kan allemaal wel, ik zou ALLES op de engl kunnen doen, maar of ik t leuk vind? of ik er blij van word? neuh. ik vind het zoeken naar tones en sounds juist leuk.
    ik neem aan dat je wel begrijpt, dat je je geluid "meet" met een instrument (het menselijk gehoor) dat zeer onbetrouwbaar en absoluut niet geijkt is.. laat staan dat de kwaliteit van gehoorervaring constant is... op den duur zou ik mijn haren eraf trekken, om met de instellingen van mijn versterker, de toestand van mijn gehoor na zou moeten jagen... dat is gewoonweg onmogelijk...
    sinaasappelsap vind ik op zich best lekker, maar als ik vlak vooraf mijn tanden heb gepoetst hoef ik het echt niet... raar voorbeeld, maar zo werkt het met het gehoor ook... als ik een dag gewerkt heb, klinkt mijn versterker ook anders, als dat ik gewoon weekend heb... dat ligt voor 90% aan mijn eigen gehoor...
    onze oefenruimte wordt continu op dezelfde temperatuur en luchtvochtigheid gehouden en de ingaande spanning naar de versterker regel ik af met een variac, dus die variabelen heb ik al niet

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big dooley Bekijk bericht
    ik neem aan dat je wel begrijpt, dat je je geluid "meet" met een instrument (het menselijk gehoor) dat zeer onbetrouwbaar en absoluut niet geijkt is.. laat staan dat de kwaliteit van gehoorervaring constant is... op den duur zou ik mijn haren eraf trekken, om met de instellingen van mijn versterker, de toestand van mijn gehoor na zou moeten jagen... dat is gewoonweg onmogelijk...
    sinaasappelsap vind ik op zich best lekker, maar als ik vlak vooraf mijn tanden heb gepoetst hoef ik het echt niet... raar voorbeeld, maar zo werkt het met het gehoor ook... als ik een dag gewerkt heb, klinkt mijn versterker ook anders, als dat ik gewoon weekend heb... dat ligt voor 90% aan mijn eigen gehoor...
    onze oefenruimte wordt continu op dezelfde temperatuur en luchtvochtigheid gehouden en de ingaande spanning naar de versterker regel ik af met een variac, dus die variabelen heb ik al niet
    pff wat jij beschrijft, daar zou ik mijn haren van uittrekken. de settings van vandaag zijn morgen ook nog lekker en gelden morgen en overmorgen ook nog.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten