Leuk board, grappig met die twee octavers, klinkt die Octron lekker strak, die is analoog toch?
Leuk board, grappig met die twee octavers, klinkt die Octron lekker strak, die is analoog toch?
Ja klopt is analoog. Klinkt lekker organisch en trackt erg goed, maar pakt niet meerdere snaren tegelijk.
De pog, klinkt juist weer wat sterieler maar heeft weer wat meer leuke functies.
En welke vindt je het vetste voor octave down dingen?
Echt een tof board, wat voor muziek speel je?
Ik ben zelf met een scheef oog aan het kijken naar de Eventide Pitch Factor, de octave functie in de Line 6 M9 klinkt ook erg strak.
Momenteel gebruik ik een Boss OC-2, klassieker he, wel een toffe eigenzinnige sound maar niet altijd even geschikt.
Laatst gewijzigd door Tristan; 28 december 2010 om 23:21
thanx, ben er ook erg tevreden mee!
Ik gebruik voornamelijk de octron, met name voor loopjes met veel laag en een beetje "vies" hoog. Voor al het overige octaaf werk de pog. Ik heb dus geen presets gemaakt bij de pog die hetzelfde kunnen doen als de octron.
Wat ik wel een gemiste kans van EHX vind, is dat de presets niet met midi zijn aan te sturen.
Momenteel speel ik in een cover show band met veel stevie wonder nummers. Mijn indie band is net gestopt. Thuis speel ik voornamelijk stone rock. Met name het laatste leent zich veel voor octavers. Boss oc-2 vind ik ook erg ok btw
Laatst gewijzigd door jaywalker; 28 december 2010 om 23:52
Ik ben ook wel blij met m'n OC-2, maar ik zoek er eigenlijk nog iets bij.
Mijn stijl ligt een beetje van Funk/Jazz achtige dingen tot Experimentele en Psychedelische (Heavy) Rock dus dan is een vette octaver nooit weg inderdaad.
De POG 1 heb ik weleens getest (omdat het me tof leek om 'm voor akkoorden te gebruiken) maar die vond ik een beetje een vreemde klank hebben in het hoog, evenals de HOG, ik kon daar uiteindelijk niet zo veel mee.
Gitaren: Skervesen Swan Fanned 7
Gear: Laney Ironheart Studio/TC-GMajor/Mesa5050/CarvinLegacy2x12
Band: Progressive metal in aanbouw..
Te koop: Carvin Legacy 2x12 V30 - PM voor info
van:
naar:
Nieuwe foto dus, ook niet superduidelijk maar wel een mooiere foto...
Hier ook een Showmaster 48 case gekocht.
links plaats voor de m13 die morgen binnenkomt (), rechts voor een expressiepedaal (voor de m13) en een marshall footswitch. Is overigens mijn eerste pedalboard, en is een beetje slordig afgewerkt vanbinnen... Maar het is omdat ik dat pedalboard echt NU nodig had, zal het met de tijd wel een beetje verbeteren/netter afwerken =) Dit is maar een tussenoplossing.
...Jij maakt al een pedalboard voor een FX unit die je nog niet eens hebt?!
Wat nou als de M13 je niet bevalt...!?
Favorieten/bladwijzers