Rechtshandig, dus rechterbeen aan de rechterkant
Rechtshandig, dus linkerbeen aan de linkerkant
Linkshandig, dus linkerbeen aan de linkerkant
Linkshandig, dus rechterbeen aan de rechterkantkant
Geen voorkeur/het stond al zo/mijn kabels zijn te kort/etc
Nooit over nagedacht en ga ik ook niet doen.
Ik ga gelijk proberen wat het fijnst is!
Anders, namelijk:
Tsja ik ben linkshandig, rechtsbenig, drum op een rechts drumstel maar dan niet armen gekruist. Oja en heb m'n wah rechts.
TE KOOP:
2x Celestion G12T75 - 16 Ohm
Ik hoor kennelijk bij de meerderheid, blijkt uit de pol. Het viel me wel op dat in het pedalboard topic redelijk veel boards staan met een wah/ volumepedaal aan de linkerkant.
Volgens mij is mij manier nog omslachtiger, maar ik vind het wel ver uit het fijnst:
rechts handig, rechts benig, wah links buiten het board. Ik vind het namelijk irritant om voorover te leunen tijdens het wah'en.
Ik ben alles rechts. Vind de wah aan de linkerkant wel fijner qua houding maar met mijn rechter kan ik het beter ofzo![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Rechts klinkt zoveel beter!![]()
He, een oude koe!
Ik vind de uitslag hier steeds vreemder. Bijna bij iedereen waar ik er op let staat de wah rechts, maar wordt hij met links bediend.
Dus of jullie zijn geen afspiegeling van de gemiddelde gitaarspeler, of jullie liegen gewoon dat jullie barsten!![]()
Ik heb al een tijdje geen wah meer aangesloten gehad, maar als ik dat wel heb staat-ie rechts. Begin van de keten vind ik fijner - voor alle modulatie enzo, maar het is ook wat 'veiliger' voor de distortion.
Ik bedien hem meestal met links.
Favorieten/bladwijzers