Virtueel in de as leggen of in het echie? Oppassen met wat je zegt hoor, want als ik die Somaliërs mag geloven, wordt je al voor minder van je bed gelicht en daar komt geen virtuele mongool aan te pas.
Ik niet. Wat deze meneer doet is namelijk volgens de Nederlandse wetgeving niet strafbaar. Die wetgeving is namelijk vooral gericht op handelaren en handelsvoorraden, iemand die een exemplaar van een vervalste gitaar/spijkerbroek/zeilboot/horloge voor eigen gebruik in bezit heeft is niet strafbaar, ook niet als hij deze als eenmalig opererende particulier te koop aanbiedt. Nogmaals: deze gast vertelt 'eerlijk' wat er met het ding aan de hand is, maar doet wettelijk niets fouts. Kan je Marktplaats tippen, maar als ze een goeie juridische afdeling hebben mag je er van uitgaan dat ze er niets mee doen.
De Guru
Jij gaat er vanuit dat het Japan deel slaat op het pedaal, maar als het slaat op Boss is het wel correct. Het hoofdkantoor van Boss zit namelijk in [JAPAN]. Op basis van bovenstaande discussie is het dus geen foute advertentie.Oorspronkelijk geplaatst door advertentie
Een mail sturen waarin je laat weten dat "WORLD CAPSLOCK DAY" voorbij is, zou overigens niet misstaan.
Favorieten/bladwijzers