Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 42
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardduur Bekijk bericht
    Mooi man!

je EP3 vind ik nog steeds de mooiste maar dat weet je; die klonk zo heerlijk over mn setup.

Hopelijk kunnen de Copycat en de Binson dat weghalen
    Ja, je hebt goed werk geleverd - zoals altijd, buddy! De EP-3 is een prachtig ding, absoluut, maar voor mijn stijl wat minder dan bijv. de RE-501 - dus dan vind ik het zonde om die EP-3 daar vooral stof te laten happen.

Ik ben benieuwd naar de Binson - ècht benieuwd! Ik kan niet wachten om dat ding te bespelen, omdat ik het zelfs al geheel onrealistisch vond om er eentje ooit te vinden en te hebben: en nu heb ik 'em! Can't wait!
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Ben nu een half middagje met de ep 3 aan het spelen en hij is echt fantastisch. Met de Marshall Superlead is het echt bijna Jimmy Page. Maar ook clean met een kleine buizenversterker met EL 84's is het een perfecte combi. Heerlijk warm en vol, maar toch helder. En de oscillatie functie blijft natuurlijk ook erg leuk. Ben er iig erg blij mee

Standaard Re:

Voor de mensen die ook zo enthousiast zijn geworden en wél geld over hebben deze maand: er staat er nu 1 op marktplaats!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelV Bekijk bericht
    Voor de mensen die ook zo enthousiast zijn geworden en wél geld over hebben deze maand: er staat er nu 1 op marktplaats!
    Ja, dat was mijn EP-3. Die is nu verkocht aan Yanto - waar ik overigens blij van word om te horen dat hij ervan geniet!

Er staat wel een EP-4 op Marktplaats, maar die staat er al een jaar. Is exact dezelfde advertentie en word elke keer opnieuw geplaatst, altijd van diezelfde verkoper. Grote kans dat er wat mis mee is en dat als mensen hem komen ophalen, ze dat ontdekken.
    - facebook

Standaard Re:

Ik bedoel een Re-501

Senior Member

Standaard

Ah ja, klopt.
    - facebook

Senior Member

Standaard

Erg interessant! Ik zit al een tijdje te gassen op een tape delay, maar ze zijn zo duur en onhandig in gebruik. Misschien is dit de ideale oplossing
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Standaard

Hoe is eigenlijk die fulltone tape echo? Ook onderhoudsgevoelig?

Ik zweer live overigens bij standaard analoge delays zoals de carbon copy of de malekko ekko. In ieder geval heb ik nog nooit een digitale delay gehoord die ook maar het anologe geluid kan evenaren. Hoe donker de repeats ook worden, hij blijft altijd ''in de weg zitten'' bij een solo.

Een tape echo heb ik nooit getest. ( maar lijkt me onhandig live )

Senior Member

Standaard

Kan iemand mij meer info over de el capistan geven? Ik ben opzoek naar delay waarmee ik lekker prog rock kan spelen, maar ook voor wat dream theater en wat meer diepte in mijn solo's te brengen. Ik loop al een hele tijd te gassen op een tape delay maar de prijs en onderhoud weerhoud mij er van om er 1tje te kopen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Ik denk dat je dan niet zo heel veel aan een tape delay of simulatie hebt. Ik zou eerder een digitale delay aanraden. Een tape delay komt naar mijn idee pas goed tot zijn recht als je alle nuances van de delay goed kan horen. Als je naast een andere scheurende gitaar of knallende basdrums etc. staat valt veel van de subtiliteit van je delay weg en klinkt een digitale delay zelfs strakker qua sound.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten