Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 712 van 1797 EersteEerste ... 21261266270271071171271371472276281212121712 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.111 t/m 7.120 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Die dingen zijn er nu èènmaal. Zolang we de verschillen kunnen zien, en zolang de heren verkopers netjes erbij vermelden dat het om een chinees exemplaar gaat vind ik het prima.

Oplichters heb je toch altijd wel op elk gebied, ook gitaren, waren de chinese gibsons er niet dan was er wel weer iets anders
    alleen met gitaren is het echt iets van de laatste tijd ook mede door de internet handel, ik kan me niet herinneren dat er voor de 90er jaren al echte nepgibsons e.d op de markt waren, compleet met nepnaam, dit is echt iets van de laatse 10 jaar.
    nepmerkkleding was het vroeger, moeders die losse merkjes innaaiden en ze dan als zijn een echte lacoste op markten probeerden te verkopen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    trouwens cassettebandjes werden door mij veel gebruikt om vara's vuurwerk op te nemen, en voor die nummers had je ook al betaald want kijk en luistergeld bestond nog.
    .

vara's vuurwerk!!!! die goeie ouwe tijd, de lucht was nog schoon en sex was vies.
    fender jazzmaster 2010
    Epiphone Broadway '89
    Fender Super Champ '84

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Wietse kom op zeg, dan mag ik ook wat Chinese Gibsons in mijn vrienden kring verkopen.
    en een klein beetje mijn buurman doodschieten als ik een hekel aan hem heb.

Iets is illegaal of niet, dat is niet afhankelijk van de hoeveelheid
    nee je verkoopt, en je mag niets verkopen dat een kopie is dus gibsuns verkopen is en blijft illegaal.
    alleen het voorbeeld wat ik noemde met kopieëren gaat meer over de morele kant, destijds was het geen bedreiging voor de inkomsten van een artiest, al was men daar toen de cassettebandjes op de markt kwamen wel bang voor.
    maar dat bleek 100% mee te vallen, en dit dacht men eerst ook van het downloaden, alleen dit valt niet mee vooral kleinere bands en labels zijn er de dupe van.

Senior Member

Standaard

Raar hoor! In Nederland wordt toch veel gedoogd? Chinese Gibsons is toch geen probleem? Zolang het maar vermeld wordt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Raar hoor! In Nederland wordt toch veel gedoogd? Chinese Gibsons is toch geen probleem? Zolang het maar vermeld wordt.
    Beetje multi-culti moet kunnen.

Senior Member

Standaard

Fender maakt vaak FSR's of Limited editions dat er soms ook geen touw aan vast is te knopen.
    Grote muziekwinkels laten ook wel eens speciale series maken en natuurlijk heb je ook nog custom colours.

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    als je van vakantie terug komt, mag je drie namaak artikelen meenemen voor eigen gebruik. maakt niet uit wat zolang het maar 3 artikelen zijn.....let wel: als reiziger, dus niet via post uitzondering zijn natuurlijk opium en vuurwapenwet

http://www.douane.nl/particulier/rei...tml#P302_21306
    Laatst gewijzigd door Dennis4all; 26 december 2010 om 21:08

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis4all Bekijk bericht
    .... uitzondering zijn natuurlijk opium en vuurwapenwet....
    Da's nou jammer!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis4all Bekijk bericht
    als je van vakantie terug komt, mag je drie namaak artikelen meenemen voor eigen gebruik. maakt niet uit wat zolang het maar 3 artikelen zijn.....let wel: als reiziger, dus niet via post uitzondering zijn natuurlijk opium en vuurwapenwet

http://www.douane.nl/particulier/rei...tml#P302_21306
    En daar gaat per 01/01/2011 verandering inkomen, aangezien de EU een verdrag is aangegaan met de Wereldhandelsorganisatie, welke elke form van namaak verbiedt.
    Zelfs China heeft dit verdrag ondertekend.

Dit houdt in dat eigen invoer straks ook niet meer mag.
    Laatst gewijzigd door geert1976; 26 december 2010 om 23:26

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    En daar gaat per 01/01/2011 verandering inkomsten, aangezien de EU een verdrag is aangegaan met de Wereldhandelsorganisatie, welke elke form van namaak verbiedt.
    Zelfs China heeft dit verdrag ondertekend.

Dit houdt in dat eigen invoer straks ook niet meer mag.
    Een kleine stap voor de mens, een grote stap voor de mensheid.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten